על רקע המגעים לעסקת טיעון: יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיב היום (שני) לראשונה לפרסומים אודות המשא ומתן המתנהל מול גורמים בפרקליטות, והודה לקהל תומכיו על גיוס הכספים, בציוץ בעמוד הטוויטר שלו.

קריאות נגד נתניהו במהלך פגישתו עם עורך דינו, קרדיט: אבשלום ששוני


גליקמן מסביר: זה מה שגרם למשפחת נתניהו לשנות דעה ולהתנגד לעסקה

"תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה", כך כתב. 

כזכור, אמש התקיימה פגישה משמעותית בביתו של עורך הדין בועז בן צור, בה נכחו בני משפחת נתניהו, על מנת לקבל החלטה בנוגע לעסקת הטיעון.

גורם המעורה בפרטי הפגישה מסר לחדשות 12, כי בפגישה הוחלט להוסיף ולנסות להתקדם בכיוון הסדר. לפי הגורם, אם היועץ יהיה נכון ללוח זמנים קצר והדוק - הכיוון יהיה ללכת להסדר טיעון. חרף ההתנגדות של שרה נתניהו ושל הילדים, עורכי הדין המשמעותיים - בן צור ועמית חדד - חושבים שזו "עסקה מצוינת", ולכן הכיוון הוא להוסיף ולהתקדם.

הכתב המשפטי של חדשות 13, אביעד גליקמן, ניתח הבוקר את נטיית בני המשפחה: "שרה מתנגדת ממה שאני יודע, אתמול בערב שרה התנגדה להסכם. יאיר גם. אבנר עד כמה שאני יודע הביע התנגדות רפה וחלק מהסביבה הקרובה של רה"מ לשעבר נתניהו גם מתנגדים, אבל עורכי דינו תומכים לחלוטין. במשפחה התנגדות... תלוי איך מציגים אותה. שרה בהתחלה תמכה אח"כ התנגדה. יאיר למיטב ידיעתי מההתחלה הביע התנגדות".