בצל המגעים לעסקת טיעון עם בנימין נתניהו, הקרבות הפנימיים על ראשות המפלגה ביום שאחרי נמשכים. ח"כ מירי רגב שוחחה היום (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והצהירה: "ביום שאחרי אני אתמודד לרשות הליכוד, הגיע זמן לשינוי ביום של אחריי. כל זמן שביבי נמצא אני לא מתעסקת אם היום של אחרי, לא אוהבת את המלחמות שאני רואה כרגע. זה לא העת להתעסק בזה, העת כרגע לחזק את נתניהו לחזק את הליכוד ולהפיל את הממשלה".



כמו כך, התייחסה ח"כ רגב למגעים להסדר ואמרה: "לא יודעים איזה החלטה יקבל נתניהו יחד עם משפחתו זאת סוגיה מאוד אישית. אני בכוונה לא מדברת איתו על הנושא הזה, זה לא נכון צריך לתת לו את הזמן ולכבד אותו. הוא ומשפחתו האנשים הכי רדופים לאורך שנים במדינה הזאת מהתקשורת ומבתי המשפט".

"דבר אחד צלח להם, עסקת סאלח אדין הצליחה, העסקה החטרנית הזאת בין הפוליטקאים והיועץ המשפטי לבין חלק מהתקשורת, הצליחה לייצר מפץ גדול, והצליחה להעיף אותו מהשלטון. זאת מהפכה דמוקרטית. כמובן, שאם הוא היה שואל לדעתי הייתי ממשיכה אם המשפט הזה עד הסוף. מי שבסוף יעמוד למשפט זה לא נתניהו, מי שיעמוד זה היועץ המשפטי ובכירי המערכת הזאת שהלכו איתו לסוג של עסקת טיעון", הוסיפה.

עוד אמרה חברת הכנסת מהליכוד כי "מה נשאר מכל הדבר הזה? סיגרים. חפץ הוא עד הגנה לא עד מדינה. ברור לך שבעסקת הטיעון אתה מודה על משהו שלא היה כדאי לגמור סאגה לאורך שנים ואתה לא יודע איך היא תגמר. הם לא דיברו על זה עם אף אחד, זאת משפחה רדופה שלא היה להם יום אחד של שקט, מנהיג גדול כמה הוא תרם וימשיך לתרום. הוא ראה מה קרה עם קצב, אז הוא כנראה לא מוכן לקחת סיכונים".

"ביבי בטוח בחפותו וגם עסקת הטיעון מוכיחה את זה. מצד שני יש לו משפחה, יש לו חיים, הוא יודע שלא יהיה לו משפט צדק , לא רק אני מאמינה בחפותו אלפי אנשים שהולכים אותו. הם הפילו אותו ומוכנים לוותר על תיק. אין פה צדק, אם זה מה שקורה לביבי נתניהו מה קורה לבוזגלו שברגע שמחליטים להתלבש עליו. נתניהו עדיין לא קיבל החלטה ומגיע לו מרחב ומה שצריך לקרות יקרה .