דיון הזום שהתקיים היום (ראשון) בוועדת החוקה של הכנסת ועסק בחוק הקורונה החדש, הופסק בעיצומו בעקבות הקרנה של תמונות פוגעניות. 

במהלך הדיון, שבו נכחו גם חברי הכנסת בני בגין וגבי לסקי, הקרין אחד המשתתפים תמונות וסרטון פורנוגרפי בחלון המשתמש שלו. לאחר שכל המשתתפים בדיון נחשפו לתוכן הפוגעני, הורה יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד קריב להפסיק את הדיון בזום. קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע. כמו כן, הוחלט כי לא יתאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך במהלך הדיונים. גורם בוועדה מסר שאת התמונות המביכות העלו מתנגדי חיסונים. 

"מה זה? תסגרו מיד את הזום. תנתקו את הזום. מישהו הסתנן ועכשיו אני מבקש - תנתקו מיד את הזום ותסגרו את המקרן עד שאקבל מכם הודעה שמה שהיה לא יחזור", אמר קריב כשהבחין בתמונות המביכות. 

יו''ר ועדת חוקה, ח''כ גלעד קריב (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
יו''ר ועדת חוקה, ח''כ גלעד קריב (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

בתגובה לתקרית, קריב מסר כי "המתנגדים למדיניות הממשלה קיבלו במה נרחבת מאוד במהלך הדיונים על חוק הקורונה החדש. חבל שבימים האחרונים הסלימו את מחאתם עד כדי הפצת תמונות פוגעניות במהלך הדיון האחרון; וזאת בהמשך למתקפת ספאם בניידים של חברות וחברי הוועדה".

כזכור, מדובר בתקרית המביכה השנייה שהתקיימה במהלך דיון זום בוועדות הכנסת. כזכור, לפני כחודשיים, משתתף השמיע הערה פוגענית לראש שירות בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, במהלך דיון זום.