חבר הכנסת דודי אמסלם ידוע כאחד מחברי הכנסת הקולניים ביותר, שלעולם לא שומר לעצמו את דעתו על הממשלה. היום (שני), במהלך ראיון בגלי ישראל, הוא תקף פעם נוספת את חברי הממשלה, במיוחד את אלו אשר מזוהים עם הימין, והודיע: "לבנימין נתניהו אין זכות ללכת לעסקת טיעון".

בנושא עסקת הטיעון של יו"ר האופוזיציה, השר לשעבר אמסלם טען כי "ברמה האישית, אני חושב שאין לו זכות. אנחנו נמצאים בסכנה קיומית לישראל, אמרתי לו את זה לפני כמה ימים. הוא נמצא בצריח של הטנק, יש פה מדינה שנמחקת מהזהות שלה, ככה אני רואה את זה".

לאחר מכן, הוא התפנה לדבר על ראש הממשלה הנוכחי, נפתלי בנט, עליו כבר העביר ביקורת בעבר ואמר: "איך בן אדם שקורא לעצמו רה"מ נמנע בהצבעה שהוא מעלה בממשלה? ראית פעם דבר כזה? בנט ליצן". בנוסף, הוא הודיע כי ביום שהליכוד תחזור לשלטון, היא תפתח ועדות חקירה בכל נושא שתחפוץ: "נפתח ועדה לפרשת המימד החמישי, הרפז, הכספים בבית היהודי, לתיקי מנדלבליט. הכל יחקר. אני מאמין שמי שנותן לי סטירה אחת, אני מחזיר לו שתיים".

בסיום הראיון הוא תקף את חברי הממשלה, מהאגף הימני, והסביר מדוע הם לעולם לא יוכלו להיות חלק מהליכוד: "אין להם מקום איתנו, הם בוגדים. בנט, גדעון סער, זאב אלקין, אביגדור ליברמן המומר, הם אנשים בזויים שמכרו את נשמתם לשטן. הם הזנו את הפוליטיקה הישראלית. בליכוד יש ערכים, אני אעשה הכל כדי שהאנשים האלה לא יכנסו פנימה, צריך להקיא אותם".

בתוך כך, חבר הכנסת דוד ביטן התייחס הבוקר לראיון שהעניק ביום שישי ל-103FM, בנושא קרבות הירושה בליכוד, ואשר יצר סערה. "לחבריי בליכוד ולכל מי שהחליט לחרחר מלחמות בתוך הבית, אני תמיד תמכתי ותמיד אתמוך בנתניהו, רק אם נתניהו יחתום על עסקת טיעון(כפי שפורסם) ,יפרוש ויתקיימו פריימריס לראשות הליכוד אני אתמוך בחברי ישראל כץ. בליכוד מעולם לא הדיחו ולא ידיחו מנהיג", מסר ביטן.