תצהיר שהוגש לבית המשפט על ידי ניר חפץ, העלה כי יעקב ברדוגו מונה למגיש ראשי בגל"צ לדרישת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. על פי התצהיר, חפץ היה זה שתיווך את הפגישה בין נתניהו לירון דקל, מי ששימש כמפקד התחנה, בנושא. 

מטעמו של ירון דקל הוכחש העניין, ונמסר: "מעולם לא נדרשתי ע"י מר נתניהו או מי מטעמו למנות שדרים בגל"צ. התיאור המוזכר אינו מוכר לי כלל. היוזמה הייתה של מנהל החדשות באותה תקופה, מר אבי ברזילי ואני אישרתי אותה".

ירון דקל (צילום: פלאש 90)
ירון דקל (צילום: פלאש 90)

בחודש אפריל האחרון, ברדוגו פרסם ציוץ בטוויטר בו "עקץ" את חפץ אודות קשריו עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. אלא שזה לא נותר אדיש והשיב אש כשכתב: "ברדוגו מכובדי, מבלי להתייחס לדבריך המצוייצים - בא לך אולי שניכנס, בהזדמנות זו, לדיון פרטני גם על תוכן שלוש פגישות שקיימתי ותיווכתי בעניינך. רק תבקש."

כמו כן, בנובמבר 2019 הגיש עד המדינה תלונה במשטרה נגד השדרן, בגין התבטאויותיו ברדיו נגד עדותו של חפץ. הוא אף דרש מברדוגו שיתנצל על הפצת מידע אסור נגדו, בקבוצת ווטסאפ שכללה פעילי ליכוד. 

במכתב ההתראה שלפני התביעה נכתב כי "מטרתו הברור של הפרסום דלעיל, הייתה לבזות את שולחנו (חפץ) ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו". כבר אז נטען כי מינויו של ברדוגו לגל"צ נעשה הודות לתיווכו של חפץ.

"מצוי בידינו מידע חד משמעי, מגוף ראשון, השופך אור חדש אודות פעולות ומגעים סמויים מעין הציבור, שקיים ראש הממשלה, חה"כ בנימין נתניהו, בתחילת שנת 2006, בנוגע למינוייך לתפקיד שדר ומגיש בכיר של תכנית אקטואליה יומית בשעות האזנת השיא של גלי צה"ל כידוע לך היטב, זמן קצר לאחר ביצוען של פעולות חשאיות אלה זכית במינוי בו חשקת זמן רב", כך היה כתוב במכתב ההתראה.