ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, פרסם הערב (שני) סרטון שהעלה לרשתות החברתיות, בו התייחס לפרסומים אודות המגעים שקיים לקידום עסקת הטיעון. "בימים האחרונים פורסם שהסכמתי לקלון – זה פשוט לא נכון", הדגיש.

עסקת הטיעון תיתחם עם נתניהו עוד השבוע? אלו ההערכות

הוא פנה לקהל בוחריו והודה להם על התמיכה, ואמר: "אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל - בשליחותכם". 

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון", הוסיף.

כזכור, החודש חשף לראשונה העיתונאי בן כספית, כי מתקיימים מגעים בין נתניהו לפרקליטות, ואף חשף כי נתניהו גייס את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, כמתווך בינו ובין היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בשבוע שעבר קיימו נתניהו ובני משפחתו התייעצות עם עורכי דינו, ועל פי הדיווחים החליטו להתקדם לקראת עסקה.