לאחר שהכריז כי יתמודד מול נתניהו בפריימריז עתידיים במפלגת 'הליכוד', ח"כ יולי אדלשטיין התראיין היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לסיכויו לנצח את יו"ר המפלגה הנוכחי: "נתניהו ינצח אותי? לא בהכרח". 

"התחלתי בהתמודדות שלי לפני שלושה חודשים, וגם אז אמרתי שלאף אחד אין זכות לומר לנתניהו לעזוב", אמר אדלשטיין, והוסיף: "אנחנו עמוק בתוך האופוזיציה. אם אעמוד בראש הליכוד, לאף אחד אין ספק שעוד בכנסת הזו בלי יציאה לבחירות, אוכל להקים ממשלה ובאמת לנהל את ישראל. אנו מקיימים בסוף 2022 פריימריז לוועידת הליכוד. יותר ויותר אנשים מדברים על כך שזה גם המועד לפריימריז לראשות הליכוד". 

לאחר מכן אמר כי "היחס למתפקדי הליכוד שכולם טיפשים עיוורים והולכים על עיוור אחרי מישהו הוא יחס מזלזל. הרבה מבינים שאיבדנו את השלטון ולא נחזור לשלטון אלא אם נעשה חשבון נפש פנימי". באשר לשאלה האם הוא מתכוון לנצח את נתניהו בפריימריז, השיב: "שמעתי שטוענים שהוא ינצח אותי, אבל היא נובעת מכך שנתניהו הרבה שנים היה בלתי מנוצח. אני לא מבין ממה נובע העניין הזה שהוא בהכרח ינצח גם הפעם".

ח"כ אדלשטיין, שהיה שר הבריאות במהלך שלושת הסגרים, התייחס לניהול משבר הקורונה: "הייתי יכול לצחוק אם לא הייתי רואה את הסטטיסטיקה, ישראל פשוט לא מנוהלת. הממשלה זרקה את המשק על הרצפה והרימה ידיים. מדיניות של 'שב ואל תעשה', אני לא קורא לזה מדיניות. אין לאף אחד מושג כמה חולים יש במדינה ומה קורה מבחינת השתוללות הנגיף. הממשלה לא מסוגלת לקבל החלטות והולכת בדרך הכי פופוליסטית". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM