השופטת בדימוס אתי כרייף, שחשפה אמש את הצד שלה בפרשה שכונתה "מין תמורת מינוי" בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין, התראיינה הבוקר (שישי) אצל ג'ודי ניר מוזס שלום ב-103FM, נשאלה על התגובות שקיבלה לאחר הראיון, מתחה ביקורת על ההד הציבורי סביב התיק ושיתפה ברצונה להמשיך בדרכה הציבורית. 

"אף אחד מבני הבית לא רצה שאתראיין", שיתפה כרייף. "שמתי את עצמי אחרי זכויותיי, בעיקר כאישה. היה לי חשוב שכולם ישמעו – אישה היא לא 'נותנת', אי אפשר להחפיץ אותה ואי אפשר לקחת ממני 20 שנים של כבישת כל יעד תעסוקתי ולהפוך את זה רק כי נכנסתי למיטה עם מישהו". 

"טעיתי ויש לי זכויות, לא תיקחו אותן ממני כי זה נוח ומוכר"

"זה הגיוני להרוס קריירה ומשפחה? ילדים?", מחתה, "אני אכלתי אותה ואני לא רוצה שאף אחת תאכל אותה. הבן שלי מדהים, הוא אמר לי שהוא גאה בי והתרגשתי עד דמעות. בן הזוג מדהים, מחבק, מכיל. זה לא פשוט לא לו ולא לילדים ולא להורים, אבל הם תומכים ומחבקים ומאמינים. הם ראו את העוול שנעשה לי ונתנו לי את הכוח לעמוד מול הבמה ולהגיד את הדברים, בלי להתבייש. טעיתי ויש לי זכויות, לא תיקחו אותן ממני כי זה נוח ומוכר". 

כשנשאלה האם פניה לפוליטיקה, השיבה: "גם כשופטת וגם כקצינת משטרה, ראיתי עצמי כמי שאוהבת את הציבור ורוצה לעסוק בשליחות ציבורית. את החלום שלי להיות שופטת גזלו ממני, פוליטיקה היא חלק משליחות ציבורית ואני לא פוסלת בכלל. אני יודעת שחורה לי דברים שקורים, אי אפשר לתת לגיטימציה לאנשים לעשות מה שהם רוצים רק כי הם יכולים".

כרייף סיפרה על התמיכה שקיבלה גם מנשים, לאחר פרסום הראיון ואמרה: "היה שווה לשים את עצמי ואת הפרטיות שלי על המנגל עוד הפעם". היא ציינה את הלבטים שהיו לה באשר לקיום הראיון, אך לדבריה, בחרה לשתף בצד שלה "כי אסור לשתוק".

סייעה בהכנת הידיעה: שני רומנו, 103FM.