יו"ר ש"ס, אריה דרעי, נסע לחופשה בשוויץ ועורר סערה לאחר שיציאתו התרחשה בצל פרסום תשדיר חדש שפרסמה מפלגתו, המבקר באופן ישיר את שר האוצר ויוקר המחייה בישראל.

היום (ראשון) הגיב בנו של דרעי, ינקי, לביקורת וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו, תשעת ילדיהם של אריה ויפה דרעי, הפתענו את ההורים שלנו במלאת 40 שנים לנישואיהם ומימננו להורים את החופשה בשוויץ. ראינו צורך לאפשר להורים היקרים שלנו - שמוסרים את חייהם למען הציבור - מעט מנוחה ושקט לאחר שנות סבל של החקירה הקשה והכותרות המופרכות, כפי שאמר היועמ"ש".

עוד כתב כי "כן, גם להורים שלנו מגיע קצת מנוחה ושקט. כאמור, אנחנו, הילדים, שילמנו להורים את החופשה, (ארבעה לילות) באהבה גדולה ומכל הלב, ואנחנו לא צריכים להתנצל על כך. אנחנו מאחלים לאבא ואמא שיחזרו עם כוחות מחודשים כדי להיאבק נגד גזירות הממשלה הפוגעות בשכבות החלשות וביהדותה של המדינה".

"למעלה מ-300 אלף האזרחים שהצביעו לש"ס בבחירות האחרונות רוצים את אבא חזק, ואנחנו שמחים וגאים שיש לנו חלק בדאגה להורים שמוסרים את חייהם עבור הציבור החלש", הוסיף. דרעי הגיב לציוץ של בנו וכתב: "אוהב אתכם, מעריך מאוד, תודה רבה!".