צמד שדרני 103FM, אראל סג"ל ויריב אופנהיימר, פתחו היום (ראשון) את תוכניתם בוויכוח סביב הראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט לעיתונים בסוף השבוע. "זו בושה וחרפה, חבורה של שופרות, ללא שאלה אחת קשה שנשאלה", הטיח סג"ל.

אופנהיימר השיב: "בעיניי זה 'נייר הלקמוס' בין עיתונאי, לבין מתחזה לעיתונאי". הוא הוסיף: "אם מחר, לנחום ברנע, לסימה קדמון, לבן כספית יגיע מידע מפליל על בנט, האם המידע הזה ייגנז או שהוא ייחשף בכותרות ענק עד כדי הפלתו של ראש הממשלה?".

"מר בנט לא נשאל שאלות קשות", הדגיש סג"ל. "הוא קיבל לטפורמה להציג את טענותיו, אבל לא עומת עם הדברים שהוא אמר. הרי מר בנט שמתבכיין על כך שתוקפים אותו ומבקרים אותו, כמעט הכול מבוסס על דברים שהוא אמר, אז תעמתו אותו עם הדברים האלה".

אופנהיימר עמד על כך שראש הממשלה קיים הבטחה אחת – לא ללכת לבחירות חמישיות. סג"ל: "הריאיונות הללו היו בדיחה מבחינת השאלות ומבחינת המקום שניתן לו לפרוש את משנתו".

אופנהיימר הוסיף: "בסוף אלה לא היו ראיונות מעניינים, לכן אני חושב שהם לא נתנו הרבה. בשורה התחתונה, מה זה נותן לבנט? זה מבסס את אותו מחנה של אנשי ימין שקוראים לעצמם 'המחנה הלאומי' ולא יכולים להצביע, לא לגלית דיסטל אטבריאן, ולא לאמסלם ולא לאוחנה ולא לנתניהו ולא אולי גם לגלנט".

סג"ל: "מה שהריאיון הזה עושה, זה להעיד שהמחנה הלאומי החדש של בנט מורכב מיוסי ורטר, בן כספית, נחום ברנע וסימה קדמון ואחרים. זה מגוחך, אין לזה באמת משמעות אלקטורלית".