האם השופטת לשעבר אתי כרייף תיכנס בקרוב למערכת הפוליטית? היום (ראשון) דווח בערוץ 12 כי השופטת בדימוס, מי שעמדה במרכזה של סערת הפרשה "מין תמורת מינוי" לצידו של יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה, יכולה למצוא את עצמה בקרוב במפלגת הליכוד. במקביל לדיווחים על כניסתה לפוליטיקה, כרייף הודיעה היום כי היא יוצאת בהרצאה חדשה, שתיקרא "האמת מתחת לגלימה" ותעסוק בפרשה.

על פי הדיווח, כרייף רמזה הבוקר שהיא בדרך לפוליטיקה, כאשר היא ככל הנראה תנסה להיבחר בפריימריז של מפלגת הליכוד, "בעיקר בגלל שגם כרייף וגם הליכוד דוגלים בשינויים במערכת המשפט".

בסוף השבוע האחרון התראיינה השופטת לשעבר ב-103FM, בתכניתה של ג'ודי ניר מוזס שלום, ואמרה כי "גם כשופטת וגם כקצינת משטרה ראיתי את עצמי כאחת שאוהבת את הציבור ורוצה לעסוק בשליחות ציבורית. את החלום שלי להיות שופטת גזלו ממני. פוליטיקה זה גם חלק משליחות ציבורית ואני לא פוסלת את זה בכלל. אני יודעת שחורה לי דברים שקורים, שאי אפשר לתת לגיטימציה לאנשים לעשות מה שהם רוצים רק כי הם יכולים. אני יודעת שבעיקר בתחום המשפט הפלילי אי אפשר לתת לזה יד יותר. אני לא רוצה שהילדים שלי יחיו במדינה כזו".