בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (רביעי) על הראיון שהעניק ראש הממשלה נפתלי בנט לתכנית של רפי רשף אמש. השנים, כהרגלם, לא הצליחו להגיע להסכמה בנושא, כאשר מגל טען: "מה שבנט עושה בלתי נסלח. תוך כדי שהוא מבטיח, הוא כבר מפר את ההבטחה".

ראש הממשלה אמר בראיון לרשף ש"ינון הוא איש טוב שנכנס לכת הביביסטית והפך להיות אוטומטי. חבל לי, אנחנו מכירים 30 שנה הוא בחור טוב. הוא אוהב את המדינה, משהו קרה שם".

על הסכין בגב שינון מגל טען כי בנט תקע לו בגב השיב רה"מ: "זה סוג המלל שאין לי ספק שהוא יתסכל על עצמו ויגיד מה חשבתי לעצמי. במוקדם ומאוחר תהיה עסקת טיעון והם יגידו מה עשינו. אני מחפש את הטוב בכל אחד".

השניים סקרו כבר בפתח התכנית את ההתרחשויות הפוליטיות היומיות, ומגל פתח באומרו כי "בנט עשה פליק-פלאק לאחור, אבל אני לא שמרתי טינה, והמשכתי הלאה בחיי. על כבודי מחלתי, אבל על כבודו של עם ישראל אני לא מוחל".

לאחר מכן, השניים עברו לדבר על עליית המחירים הנרחבת בישראל, בדגש על הודעת אסם שתידחה את העלאת המחירים לאחרי פסח. כספית האשים את החברות וקרא לקהל הצרכנים לבחור חכם יותר: "בואו נפסיק להיות פראיירים". לעומת זאת, מגל האשים דווקא את הממשלה: למה הם מעלים מיסים על שתייה ממותקת? הם מטורפים? מה יש להם?".