הפרשן המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא, פרסם היום (רביעי) ציוץ בטוויטר בו תקף את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בעקבות הדברים שנשא הבוקר לאחר מתן גזר דינו אתמול, אך גם טען כי נעשה לו עוול.

"ציוץ שעקב מורכבותו יזכה למעט לייקים: על אף שאני חושב שנעשה עוול לדרעי, ושהיה צריך לסגור את התיק נגדו בשל עינוי הדין הלא מוצדק, דעתי היא שדרעי הוא מניפולטור, בכיין, ושמסיבת העיתונאים שלו היא בושה והוכחה שהצליח להונות את בית המשפט", כתב קרא.

כזכור, דרעי התייחס הבוקר במסיבת עיתונאים שקיים בחדר סיעת המפלגה בכנסת, לעסקת הטיעון שחתם ולהמשך פעילותו הציבורית. זמן קצר לפני תחילת האירוע, נמסר מש"ס כי דרעי ימונה לתפקיד של יועץ פרלמנטרי בסיעה, על מנת שתהיה לו אפשרות להיכנס לוועדות ולמליאת הכנסת למרות שאינו ח"כ. 

"אני לא הולך לשום מקום, ניצב על משמרתי כיו"ר תנועת ש"ס וממשיך לנהל את ענייני הציבור מכל מקום - מהכנסת, ממשרדי התנועה, בשטח ובכל מקום. אמשיך להשתתף בישיבות ראשי מפלגות האופוזיציה לנהל את ישיבות הסיעה", הדגיש, "אני וחברי מאוחדים במטרה להפיל את הממשלה הרעה הזאת, שגורמת לחורבן הזהות היהודית שלנו, ופוגעת בחוסן הכלכלי של המעמד החלש. תנועת ש"ס יודעת להוביל מאבקים גדולים גם מהאופוזיציה - ש"ס מעולם לא היתה מאוחדת כמו בתקופה הזו. האחדות הזו היא כוח גדול שנובע מצדקת הדרך, ומכך שש"ס הוכיחה נאמנות ועמוד שדרה אידיאולוגי, כאשר דווקא הממשלה הזו ממחישה את ההישגים הגדולים שלנו".