בית משפט השלום בירושלים קיבל את הסדר הטיעון בעניינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, במסגרתו ייגזרו עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וכן קנס בסך 180 אלף שקל. דרעי טען במסיבת עיתונאים לאחר מכן כי "דמי נשפך, אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי הנושא היה נפתר מול פקיד השומה". על כך, שוחח היום (רביעי) הרב חיים אמסלם עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ותקף בחריפות את דבריו של דרעי: "אי אפשר לזלזל ביכולותיו, מה שצר לי, זה על הציבור הספרדי-המזרחי שטובע בבור עוני ונזקקות ובורות והטעיה גדולה ובגלגול עיניים של מפלגת ש"ס, זו טרגדיה נוראה".

"לא שמעתי את דבריו של דרעי, אבל אני מבין שהוא טוען שכל מה שקורא לו זו הרדיפה על היותו אריה מלכוף דרעי. אני לא זכרתי שקוראים לו מכלוף, אך מותר לאדם לחזור למקורותיו. אני מציע בפניו, הוא הצליח לעשות קאמבק אדיר ולחזור למקום ממנו גורש, אפילו שהוא נתפס על מה שנתפס הוא הצליח לצאת מזה יחסית בזול", אמר בפתח דבריו.

"הייתי שותף פעיל ומתלהב להקמת ש"ס בברכתו של הרב עובדיה יוסף, ואני יודע שהרב עובדיה לא פילל ליציר כפיים שכזה, להבאת ציבור ענק לעברי פי פחת. מי שמצליח להציל את עצמו ואת בניו להשכלה, לקידום, לקדמה, זה נס, כי כבר בדור שני זה מלכוד שקשה מאוד לצאת. דרעי זניח בסיפור הזה, הבעיה האמיתית היא של מדינת ישראל, שיש לה ציבור שהיא לא יודעת איך תישא אותו על כפיה".

"אריה דרעי הוא המנהיג הבלתי מעורער של ש"ס, אני מעריך שגם אם היה מוטל עליו קלון הוא היה מצליח לתמרן ולנהל בשלט רחוק את חברי הכנסת של ש"ס. הוא שולט בש"ס ביד רמה", הוסיף.

לאחר מכן, התייחס לסרטון שהפיצה ש"ס נגד הממשלה ושר האוצר ליברמן על עליות המחירים, זאת אל מול ה"מגוכחות" לסעיף החתולים בתקציב המדינה: "הממשלה לא מרעיבה את ילדי ישראל, מי שמרעיב את ילדי ישראל זה מי שמגדל דור שלם לנזקקות ותלות. זה פשע שראוי לוועדת חקירה. זה בלתי נתפס. אני מכיר את זה מקרוב, בתוך עמי אני יושב. המדינה מוכנס לתת אופציות אך הנהגה הפוליטית והרבנית יושבת על האוזן והווריד של ציבור שהמקשיב לה ומאמין בו, ואין הרבה מה לעשות".

בסיום, התייחס לרפורמה בשירותי הדת ואמר: "רפורמות בשירותי הדת: "השר כהנא עושה עבודת קודש, אנו מחזקים אותו ותומכים בו. על מה העולם החרדי גועש ורועש?".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm