יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס אתמול מסיבת עיתונאים בעקבות הרשעתו במסגרת הסדר טיעון בעבירות מס, ותקף במילים שאינן משתמעות לשתי פנים את מערכת אכיפת החוק. בני אלבז, לשעבר זמר הבית של מפלגת ש"ס, התארח הבוקר (חמישי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM ותקף את מי שהיה מקורב אליו בעבר: "הבן אדם הזה הוא פבלו אסקובר, ש"ס היא עסק פרטי שלו".

בפתח השיחה נשאל אלבז מה קרה מאז ששר לדרעי כי הוא זכאי ועד היום: "לא קורה לך שאתה נמצא עם חבר וחושב שהוא הבן אדם הכי טוב בעולם ואחרי כמה שנים הוא תוקע לך סכין בגב? לא סתם אני מדבר איך שאני מדבר. אדם שחייב לי מיליון 600 ועד היום לא משלם לי אותם הוא נוכל. אתה קורא לזה סכסוך אישי ואני קורא לזה אדם שנהג במשך שנים רבות להרים את תנועת ש"ס בכל רמ"ח אבריי וכולם יודעים זאת, פתאום אריה דרעי החליט שבני אלבז לא מתאים לו כי הוא חזק מדי. הבן אדם הזה הוא פבלו אסקובר", השיב אלבז.

עוד הכריז כי "אני מכיר אותו די טוב ואני אומר שדרעי לקח ולוקח את תנועת ש"ס וזה עסק בשבילו - לא שום דבר אחר. אני חלק מזה שהוא חזר לתנועת ש"ס, עבדתי כל כך קשה ועשיתי מלחמת עולם כדי שהוא יחזור. הוא ירה לא רק ברגל אלא גם בראש".

מגל ביקש להעמיד את הדברים על דיוקם ותהה האם זה נכון כי הוא ביקש סולחה מדרעי. אלבז התרעם למשמע אוזניו, וטען: "אתה משקר. אני מבקש ממש לא לשקר. אני אמרתי אם הוא יבקש סליחה מבני אלבז על מה שהוא עשה לו אני אמחל לו ואסלח לו לכל החיים. הוא עוד לא עשה את זה וביום שהוא יעשה את זה אתה לא תשמע ממני מילה על דרעי. כנראה שאתה לא יודע את הפרטים".

לאורך תשע השנים האחרונות מתגורר זמר הבית של מפלגת ש"ס לשעבר במיאמי. כאשר נשאל מדוע הוא לא חוזר ארצה, השיב כי "יש לי אויב מספר 1 שהוא אריה דרעי והוא מזיק לי בכל המקומות. אף אחד לא לוקח אותי להופעות". עוד הוסיף וביקר את מניעיו של מגל לאורך הראיון: "אתה נשמע לצערי הרב כאילו אתה מקבל משכורת מאריה, אתה לא מדבר לעניין. אם הייתי עכשיו מפרגן לאריה דרעי היית מחבק אותי וזה לא יפה. אתה לא היית שם אני כן. אני מפרנס את המשפחה שלי והבן אדם הזה הרס את הכלכלה שלי. אני מבקש ממך תהיה הוגן וישר. כל תנועת ש"ס בשבילי זה קודם קודשים. אריה דרעי זה לא קודש קודשים".

"אני בקשר עם הרבה מאוד רבנים וחבר'ה מש"ס והם אוהבים אותי ופוחדים לדבר. הוא האדם שלוחץ על הכפתור ועושה מה שהוא רוצה. יש בחורים צעירים בתנועת ש"ס, שהם בני תורה אמיתיים, שיפנה את המקום וייתן לצעירים לעבוד. הוא לא מיליונר הוא מיליארדר - זה המצב של אריה דרעי ושלא יספר סיפורים. יש הרבה אנשים ברחובות ובפריפריה שאין להם מה לאכול. הוא דואג רק לאריה דרעי", הבהיר אלבז בסיום השיחה.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm