השר לשעבר שלמה בניזרי, שכיהן בתפקיד מטעם מפלגת ש"ס שוחח היום (חמישי) עם רון קופמן על הסערה שעוררו התבטאויותיו של השר לשעבר אריה דרעי, לאחר אישור הסדר הטיעון עליו חתם. בראשית השיחה ב-103FM, המגיש ציין כי התנועה לאיכות השלטון דורשת הטלת קלון על דרעי, ובניזרי השיב: "כשאני רואה את הפעילות שלהם, שלוקחת את דרעי כפרויקט, זה סימן שהכל תקין בשלטון במדינת ישראל ויש רק עבריין אחד - אריה דרעי - שאמר כמה מילים שעמדו על ליבו".

"יש פה בעיית מיסוי בסך הכל, ואם הוא לא היה דרעי....", הוסיף בניזרי, שריצה שנתיים וחצי מאסר בגין הרשעתו בקבלת שוחד, בהפרת אמונים ובשיבוש הליכי משפט. הוא המשיך ותקף: " כל ההאשמות החמורות מגיעות מבעיות של דיווחים, והפרקליטות היתה צריכה להגיד 'סליחה, דיי נו'".

קופמן שאל האם היו שם רק אשכנזים, והשר לשעבר השיב: "עשו חקירה ודרעי שיתף פעולה מהרגע הראשון. תגידו זו טעות ושילך לסגור את זה עם פקיד מס הכנסה. הוא מרגיש שנעשה לו עוול". 

אתה מכיר עוד מפלגה ששלחה שבעה מחבריה לכלא?
"אני מסתכל במפלגת העבודה וגם בליכוד - היו בכל המפלגות אנשים שנחקרו. אצלנו אתה לוקח את כולם כמקשה אחת, אבל אם תרד לפרטים... עזוב, אני לא בא להמעיט בעבירה, אבל החמירו בכל אחד מהתיקים של ש"ס. אני רואה עם התיק שלי, שלקחו עד מדינה ששיקר, כל התיק שלי היה מבוסס עליו. יש פה דומיננטיות כלפי נציגי ש"ס".

בסיום הראיון, הוא נשאל האם הוא מזדהה עם האמירה הגזענית של מנהיג תנועת ש"ס שרוצה להיות יועץ בכנסת. בניזרי השיב: "כן, בוודאי. יש תחושה כזו. כשאני רואה את התיק שלי, שהורשעתי על סמך עדות של עד מדינה שהיה שקרן, ואז כשהפרקליטות מתבקשת להגיב הם אומרים שהוא ידוע כמפריזן... ראיתי את זה על גבי - לא היה כלום שש שנים. שחטו אותו ועל מה? על בעיית מס?". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm