מפלגת ישראל ביתנו תקפה היום (שישי) על סרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו יו"ר ש"ס אריה דרעי, בו אזרחים מותחים ביקורת על שר האוצר אביגדור ליברמן בעקבות עליית המחירים.

"ההסתה הפרועה של היועץ דרעי מובילה לתגובה מיידית של הציבור. בפוסט ממומן שהיועץ והנופש דרעי מפיץ בפייסבוק ישנן קריאות מפורשות לרצח שר האוצר. הקמפיין המתוזמר והמתוזמן ממשיך את הקו העקבי שדרעי מצטיין בו - להאשים אחרים ולהסית", כתבו. הם הוסיפו כי "נמשיך להיאבק ביוקר המחיה עבור כלל הציבור במדינת ישראל וגם בפלגנות וההסתה מבית היוצר של דרעי".

במפלגת ש"ס הגיבו: "אביגדור ליברמן, מחולל ההסתה הגדול בישראל, אבי תורת 'לשלוח את החרדים עם מריצות למזבלה', זה ששבר את כל שיאי השנאה והרעל בסרטונים אנטישמיים בעברית וברוסית שהובילו לאלימות ממשית ופגיעה בחיי אדם, מנסה כעת להוריד דמעות תנין נגד המחאה החברתית הענקית שבוערת תחתיו".

"ליברמן, אתה שר אוצר מנותק. מנוכר לאלו שאין להם. איש מבוהל. זה לא ״קמפיין מתוזמר של דרעי״. זו המציאות האיומה של המוני משפחות בישראל שמתקשות להביא אוכל הביתה בגלל האטימות שלך. יבואן ההשמנה יתירה נהפך לאביר איכות הסביבה, הספינים הרדודים שלך לא יעזרו לאזרחי ישראל בסופר. לך הביתה כבר!", הוסיפו.