עימות חריף פרץ היום (שני) בין שר החוץ יאיר לפיד (יש עתיד) לבין חבר הכנסת אמיר אוחנה (הליכוד) ברקע הפרסום ב"כלכליסט" אודות השימוש לכאורה שעשתה המשטרה בתוכנת הריגול פגסוס של חברת NSO, במסגרתו התקינה את התוכנה במכשירי הטלפון הניידים של אנשי ציבור רבים, בהם בכירים, ראשי ערים, דמויות מרכזיות במשפט נתניהו, ועוד.

עשרות שמות נחשפו: בכירים, ראשי ערים, אבנר נתניהו ומפגינים הודבקו בפגסוס | דיווח

זעזוע במערכת הפוליטית מ"רשימת פגסוס"; אבנר נתניהו: "אני בהלם"

 גיא פלג מסביר: כך ישפיע הפרסום על נעקבי פגסוס על המשך משפט נתניהו

נתניהו אחראי לפרשת פגסוס? האזינו לוויכוח בין ינון מגל ובן כספית 

לפיד התייחס לפרסום בפתח ישיבת סיעתו, ואמר כי "צריך עוד השבוע להחליט על הקמת ועדת חקירה ממלכתית או ממשלתית, שתחקור את הפרשה באופן עצמאי ובלתי תלוי. זה הצעד הנכון לעשות, ואסור להתעכב אפילו רגע אחד נוסף".
 
לאחר מכן תקף לפיד את אוחנה, שכיהן כשר המשפטים וכשר לביטחון הפנים בתקופת כהונתו של בנימין נתניהו כראש ממשלה, ואמר: "אני רוצה להדגיש עוד דבר מול כל הספינים: הנחקר הראשון של ועדת החקירה צריך להיות אמיר אוחנה. יש דבר כזה אחריות מיניסטריאלית. זה קרה במשמרת שלהם. הם צריכים לתת תשובות לציבור".

אוחנה לא נותר חייב, והשיב ללפיד בציוץ בטוויטר, בו כתב: "דחליל חליפי נבוב שכמוך, אין לי שום בעיה להיות הראשון שיעמוד לחקירה, כי אין לי מה דבר להסתיר. לא מאמין לי? בוא נלך שנינו לפוליגרף: אני על NSO , ואתה על השיחות עם נוני שהשחרת ביומן כדי שלא יתגלו. Deal?