שר האוצר לשעבר, חבר הכנסת ישראל כ"ץ (הליכוד), הגיב הבוקר (חמישי) לתכנית הכלכלית שהוצגה אמש על ידי שר האוצר אביגדור ליברמן, ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי. כ"ץ, ששוחח עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM טען כי "הזהרנו שמה שהם עושים יגרום ליוקר מחיה. אסופת צעדים חסרי תכלית, תכנית ישראבלוף, כולה פנטזיה ואחיזת עיניים".

בתחילת דבריו התייחס ח"כ כ"ץ לראיונו של חבר הקואליציה מיכאל ביטון, שהתראיין לפניו בתכנית: "הוא אומר שלא היה שם כלום. לפני כמה חודשים העבירו תקציב ואמרו שפתרו את כל הבעיות. ראינו אתמול שר אוצר עומד ומשקר בלי בושה ומנסה לגנוב קרדיט על הישגי הממשלה הקודמת שלא קשורים אליו. הבאנו את המשק לצמיחה ולירידת גירעון, דירוג אשראי גבוה, סייענו לכל מי שנפגע וליברמן לא סייע לאף אחד".

השר לשעבר תקף לאחר מכן את מחליפו במשרד האוצר וטען כי הוא זה שמכתיב לרה"מ את התנהלות הדברים. לדבריו, "התכנית לא תבלום את יוקר המחיה ולא תיתן פיצוי אמיתי לעסקים שנפגעים. ליברמן גלגל את בנט באופן משפיל, אף שקל לא ניתן לעצמאים".  

"מי שמייקר מיסים ומטיל גזות מקפיץ את יוקר המחיה, זה לא קשור לממשלה הקודמת. יוקר המחיה מכה בכולם, ונובע רק מהעלאת המיסים והגזרות שהממשלה הזאת עשתה בתקציב. לצערי הממשלה דיברה ולא עשתה, והיא עוד פעם ממחזרת, היא ממחזרת דיבורים. מי ששופך דלק לתוך מדורת ההתייקרות אשם ביוקר המחיה", סיכם כ"ץ.