ממשיכים להתעמת: חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) השיב היום (חמישי) לחבר מפלגתו, ח"כ ניר ברקת, שאמר ביום שלישי כי "אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה שומר כל מיני טינות מהעבר". בראיון שהעניק לרדיו "קול ברמה" אמר אמסלם: "ברקת חושב שהעירייה של אבא שלו. הייתי בעירייה 15 שנה לפניו".

אמסלם נשאל גם האם בתקופתו כשר הסייבר, הוא הכיר את השימוש בתוכנות הרוגלה של פגסוס וידע על הכלים שיש בידי המשטרה. "עסקתי בעיקר בדיגיטל, פחות בסייבר", השיב חבר הכנסת והוסיף: "שומרי הסף השתלטו על המערכת. כשהגשתי את חוק ההמלצות, כל השמאל הפגין ברוטשילד, הפרקליטות רוצה להמשיך לנהל את המדינה בארסנל הכלים שלהם".

ביום שלישי דווח ב-N12 כי ברקת השיב לאמסלם, לאחר שהאחרון תקף אותו לפני כשבועיים. ברקת אמר כי "אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה הוא שומר כל מיני טינות מהעבר, זה נושא אישי ולא ענייני". חבר הכנסת אמר את הדברים במהלך כנס "בשבע".

על החוק שמוביל אמסלם, שמטרתו היא להגביל את המימון שניתן לפוליטיקאים ובו תומכים חלק מחברי הליכוד אמר ברקת: "תן קרדיט לציבור, אני לא מכיר ציבור שאפשר לקנות אותו בכסף. אני מכיר ציבור שמעריך יזמות, הצלחה, רואים מה עשיתי בירושלים. שומעים את התוכניות שלי קדימה".

בתגובה אמר אמסלם: "מר ברקת, אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ - העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף - זה לא אישי, זה ענייני!. תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה... הליכוד היא מפלגה ימנית לאומית ולהזכירך, אתה תמכת והפגנת בעד הסכמי אוסלו, חברת לקרן החדשה ונלחמת לקבל את התפקיד של יו"ר מפלגת 'קדימה' בירושלים.

במסיבת הניצחון לעגת לנו ביחד עם יועצך האישי אייל ארד שקיבלנו רק 12 מנדטים. מר ברקת - אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם. אתה לא בבית הנכון".

ב-N12 דווח כי לפני שבועיים תקף אמסלם את ברקת בריאיון שהעניק לרדיו "קול ברמה". אמסלם אמר כי "בליכוד אין מלחמות, יש רק אדם אחד שגם שואל את השאלות וגם שולח את האס-אמ-אסים וגם עונה - זה מר ברקת.

עוד הוסיף: "הוא מעולם לא היה ליכודניק ולא יהיה ליכודניק. אני מכיר אותו 25 שנה. היחיד שמכיר אותו בליכוד זה אני. הוא כמעט קרע את המכנסיים כדי לקבל את סניף קדימה. יש פה בלוף. זה אדם ששם הרבה מאוד כסף, יש תעשייה של שקרים, והוא מזכיר לי את לפיד, רק יותר גרוע. אין לו קשר לשום נושא ליכודי - לא למסורת ולא לארץ ישראל".