ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי הציגו אמש את התוכנית הכלכלית להורדת יוקר המחיה בישראל. בעוד בקואליציה הודו כי התוכנית "לא מספיק מגובשת", מספר חברי אופוזיציה תקפו אותה, בהם חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס. אבוטבול הסביר היום (חמישי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM מדוע הוא חושב שהתוכנית לא מהווה פתרון ותקף את שר האוצר ליברמן. בתגובה אמר לו  כספית מה הוא חושב עליו ועל הציבור החרדי בישראל.

בפתח הראיון אמר חבר הכנסת כי "שר האוצר מנסה להסית את האש ממגזר הקשישים והמגזרים השניים שסובלים. אני מבין שזה הפתרון של ליברמן עם השנאה שלו, לפי מה שהוא טוען אין ליבה, אין אוכל, תמותו ברעב. עזוב את החרדים, מה עם הכבישים? שם הוא נוקם בכולם. הכל בגללנו, אנחנו ממש מתנצלים, כי ליברמן חייב לנקום בחרדים, הוא עושה את זה דרכם. אני מבין שיותר נוח 'הכה את החרדים והצל את הממשלה המקולקלת הזו'. במקום למצוא פתרונות ולמצוא דברים שיבססו את הציבור, לא נותנים להם שום דבר". 

"המדינה לא טובה לאף אחד, היא מחלקת לכולם ורק צריכה לחלק בצורה מאוזנת", המשיך אבוטבול. "אם לא היו עושים את כל הגזרות הכלכליות, לא היה צריך לבוא להתנצל עכשיו. כל מה שליברמן עושה זה מסיבה אחת - הוא צריך לממן את הנורווגיים וכל הבזבוזים שלו אז הוא נטפל לציבור, וחלק מהציבור זה הציבור החרדי". 

עוד אמר, כי "גם אצלנו עובדים לא פחות מאשר אפילו אצל הערבים. גם בליבה שלנו מלמדים שמעשה אחשוורוש עושה עכשיו ליברמן. החרדים ימשיכו ללמוד תורה למרות הממשלה שנוהגת בהם בצורה מחפירה. העם לא טיפש. נוכיח לכולם שהגזרות יהיו לכולם כי זה מה שליברמן רוצה, תפסיקו לטייח ולשתף איתו פעולה".

בתגובה ענה לו כספית: "רק במדינת ישראל החרדים התרגלו לא לעבוד ולהאשים את כל העולם בצרות שלהם. תקשיב לחרדי מברוקלין, הוא הרבה יותר חרדי ממך ומבחינתי גם יותר ציוני ופטריוט ממך. תצאו כבר לעבוד. נכון, העם לא טיפש ובגלל זה אתה יושב באופוזיציה יחד עם המשיח שלך נתניהו. בגלל שהעם לא טיפש אתה באופוזיציה, וגם זה שלקח אותך שם. אתה עסקן עלוב שרוצה שהציבור שלו ימשיך להיות בתוך הגטו ולהתפרנס מקצבאות. אתה לא ציוני, לא פטריוט ולא כלום, אתה רק יודע לצעוק ברדיו".

"נשמה שלי, אתה לא תחנך אותי", המשיך כספית לתקוף: "אני למדתי ליבה ואני מפרנס את עצמי בכוחות עצמי ומשלם עשרות אלפי שקלים מיסים כדי שנוכל להחזיק את הישיבות שלך ושל צאן מרעתך. אף אחד מאיתנו לא רוצה שתפסיקו ללמוד, אלא שתהיו כמו החרדים של ברוקלין וכל המקומות בהם אף אחד לא ממן אותם על חשבון המדינה. עסקן עלוב ומאופס שכמוך". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm