ח"כ שלמה קרעי, שוחח היום (חמישי) עם בן כספית ואריה אלדד והתייחס לתוכנית להורדת המחירים במשק: "זו לא תוכנית כלכלית זה ביזיון כלכלי. זו ממשלה שאין לה מושג מה היא עושה. הם צחקו עלינו כשחילקנו כסף בהליקופטרים כמו שליברמן אמר, אבל הם מצאו 'הליקופטרים' שמחלקים כסף רק למעמד הביניים ומעלה, כולל האלפיון העליון. את החלשים ביותר הם השאירו בלי כלום".



בהמשך, התייחס ח"כ קרעי לשיתוף הפעולה המפתיעה עם ח"כ מוסי רז ממרצ, זאת לאחר שהגישו ביחד את הצעת החוק המציעה כי במקרים מיוחדים ימונה תובע מיוחד אשר יוקנו לו סמכויות נרחבות. "ביני לבין מוסי רז יש הרבה חילוקי דעות, אבל במקרה הזה יש לו יושרה. אני פניתי למוסי ואמרתי לו שהוא שומע, כמו כל הציבור את השערורייה הזו ויש כאן משהו שצריך להיבדק בכדי שאמון הציבור במערכות האלו יחזור. אי אפשר לתת לחוקרים לחקור את עצמם".

"מדובר ביוזמה משותפת כי את הפנייה שלי הוא שינה עם שינויים שהוא ביקש להכניס, וזה בסוף יצא מוצר מוגמר מושלם בעיניי. המוסד הזה של תובע מיוחד שנותן לממשלה ולוועדה לביקורת המדינה להחליט על כל אחד שמוצאים לנכון שהוא יכול לבדוק את השערורייה הזו שנעשתה במערכת אכיפת החוק והמשפט. אנחנו לא יכולים לתת למערכת הזו לחקור את עצמה", הוסיף.

דיון בוועדת החוקה על הפרסום על שימוש של המשטרה בתוכנת הריגול פגסוס של NSO (ערוץ הכנסת)

לדבריו, "זה לא חייב להיות שופט, זה יכול להיות מישהו אחר שמומחה בתחום. רק לפני שבועיים הם הכשירו את השרץ הזה. בית המשפט העליון אמר למרות שפרצתם באמצעים בלתי חוקיים לטלפונים של יועצי נתניהו אנחנו מכשירים את זה. חלילה לא פוסל שופט מלשבת בראשות ועדה כזו, אבל צריך לתת את המנדט לנבחרי הציבור, לגורמים מחוץ למערכת, במיוחד כאשר מדובר בעבירות חמורות שקרו במערכת".

"אגב, אם יש שופטים בירושלים אז למה עד היום מנדלבליט ואלשיך ושי ניצן לא נמצאים במגרש הרוסים ונחקרים או מוסרים גרסה ראשונית לפחות? איך נותנים להם לתאם עמדות ואולי למחוק ראיות. זה לא מתקבל על הדעת", סיכם. 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm