שר האוצר, אביגדור ליברמן, שוחח אתמול בחדשות 12 והתייחס לביקורת על התוכנית הכלכלית החדשה: "שמעתי כמה פרשנים וקראתי כתבות, מציע לכולם להופיע בפסטיבל מספרי סיפורים. התנהלות צרכנית נבונה היא חשובה, לחץ פוליטי והפגנות הם לא רלוונטותי, הינו מפרסמים בלי קשר את התוכנית".

"בסוף חודש ינואר ידענו שהעלויות עלו. רציתי לראות שזה לא אירוע חד פעמי. בפברואר קיבלנו נתונים, גם שם הייתה עלייה בהכנסות, לכן אמרתי שיש כיסוי ו לכן החלטתי שנצא ב-7 בפברואר עם התוכנית. אנחנו מגדילים את ההכנסה אצל כל אלה שעובדים, עובדים ומשלמים מיסים וגם אצל מי שלא עובדים ומשלים".

כמו כן, ציין שר האוצר כי "בניגוד לשמועות, שבוע הבא לא תיהיה תוכנית חדשה, לא תהיה הרחבה, לא נוסיף נקודות זיכוי. בסוף השבוע הבא נודיע על עדכון תחזית הכנסות. יש עוד כמה חבילות כלכליות בהמשך שלא קשורות לתוכנית".

בהמשך, התייחס ליברמן גם לביקורת לפיה העצמאים אינם חלק מהתוכנית ואמר כי "נפגשתי עם העצמאים, אני יודע לקבל החלטות על בסיס נתונים. עד סוף חודש פברואר נדע את המצב בחודש ינואר האחרון, וסופית נדע הכל בסוף הרבעון. לא נפעל מלחץ , ההחלטות יתקבלו על בסיס נתונים".

בהתייחסו לקריאות בציבור החרדי נגד התוכנית הכלכלית, אמר כי "גם החרדים שעובדים מקבלים את ההטבות, זה לא תוכנית נגדם אלא בעד אנשים שעובדים. נתניהו חילק צ'קים בלי כיסוי. אף אחד לא פוגע באף אחד, מי שלא עובד לא מקבל. הילדים באותם ערים חרדיות, במעמד סוציו אקונומי נמוך מקבלים הרבה הטבות שלא מקבלים במקומות אחרים".

עוד אמר שר האוצר כי במשרדו מתכוונים למנות ועדה בנושא החקלאות. "נמנה ועדה ונחכה למסקנות. אחרי זה נקבל החלטות. זה לא הוגן למנות ועדה, להחליט החלטות לפני המסקנות. אנחנו מנסים לתקן ואי אפשר לתקן את הכל מ-1948 בארבעה חודשים, זה התקציב הכי חברתי. חתמנו על הסכם עם הנכים, הגמלאים שחיים על השלמת הכנסה קיבלו תוספת, ניצולי שואה קיבלו תוספת".

בסיום, התייחס ליברמן גם למתיחות במזרח אירופה ואמר כי "המצב ברוסיה הוא לא עניינו. לא שאלנו אותנו, לא צריך להתנדב. שמעתי את נשיא אוקראינה, הוא נשמע אחרת. אני מציע שנהיה בשקט ונעשה מה שצריך לעשות".