צמד השדרנים, אראל סג"ל ויריב אופנהיימר, פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות להדחתו של שדרן גל"צ מהגשת תוכניתו הפופולרית, יעקב ברדוגו, אותה כינה הראשון "הדחה פוליטית בוטה". הוא הוסיף: "היו סימנים לכך שהגברת שמונתה לפרד על גל"צ נתנה את התמורה לבני גנץ, זו פגיעה אנושה בחופש הביטוי, פגיעה מכוערת".

"זה מלמד אותי כאדם - אני מעוניין לשדר עם אנשים שאינם חושבים כמוני ואני חושב שאני מוכיח את זה לאורך הדרך, שהפלורליזם בצד שלכם במילים רכות הוא אות מתה, לא קיים באמת", אמר.

עמיתו, יריב אופנהיימר, השיב לו: "מה שמפקדת גלי צה"ל עשתה היה אבחנה, היא לא הדיחה את ברדוגו, אלא רק את נושא הפובליציסטיקה והשמעת הדעות".

אראל המשיך: "הייתי בגלי צה"ל, אחת הבעיות הגדולות של התחנה, מעבר לעובדה שהיא מוטה שמאל, שהיא מייצרת יצורים, מוצרים גרועים לעיתונות הישראלית והיא הספקית העיקרית של התוצרים האלה". לטענתו, יש רק בית ספר אחד לתקשורת בישראל ועמד על כך שמאחורי הדחתו של ברדוגו עומד גנץ "באופן פוליטי ובוטה". 

יריב מצד התעקש: "'במילה האחרונה' זו הייתה תוכנית שאמורה להשמיע כמה שיותר דעות, אז כל הכבוד, מחזירים את העיתונות לגלי צה"ל". סג"ל סיכם את עמדתו באומרו: "הוא הביא סיפורים, הפך את המהדורה למואזנת ביותר בשעתה, זו פגיעה בחופש הביטוי".

"ברדוגו הוא תעמולן, לא עיתונאי", הוסיף אופנהיימר, "המזל שלכם שלבני גנץ אין את החוצפה של נתניהו, אחרת הוא היה הופך את גלי צה"ל לתחנה פוליטית בשבילו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.