לאחר ליל המהומות הקשה בשכונת שייח' ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים, במהלכו נעצרו 12 חשודים במעורבות באירועי הפרת סדר ציבורי ואלימות, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שב הבוקר (שני) להקים את לשכתו שם. 

לטענת חבר הכנסת בן גביר, בזמן שנפגש אמש עם מפקד מחוז ירושלים דורון תורגמן בלשכתו, מאות שוטרים פשטו על הלשכה בשייח' ג'ראח, שם התקיימה הפגישה. במהלך פעילות הכוחות במקום התלקח עימות בין הצדדים, במהלכו התעלף חבר הכנסת ופונה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי. 

איתמר בן גביר הקים את לשכתו בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים (צילום: צילום פרטי)
איתמר בן גביר הקים את לשכתו בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים (צילום: צילום פרטי)

הבוקר, השר לביטחון פנים עמר בר לב תקף בציוץ בטוויטר את בן גביר, וכתב: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח' ג'ראח חרף הפרובוקציות".
"איזה אפס!", כך ענה לו בתגובה יו"ר עוצמה יהודית. "אולי אתה מנסה לחמוק מאחריות שאתה זה שנתת הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי - השר הכי כושל בתולדות ישראל! לך הבייתה!!!".


בתוך כך, חבר הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) התראיין היום בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והגיב על האירועים: "לא מפתיע אותי שבן גביר מתכוון לחזור - הוא והכנופייה שלו מנסים להבעיר תבערה בכל בהזדמנות ובכל מקום. הם עשו את זה בעבר, עושים את בהווה ואם לא יעצרו אותם אז יעשו את זה גם בעתיד".

בהמשך, הוסיף: "אנחנו בחתיכת משבר מוסרי כאשר החברה הישראלית כולה מידרדרת לכהניזם. כמובן שמי שסלל את הדרך הוא ראש הממשלה הקודם, בנימין נתניהו". 

כזכור, לדבריו של בן גביר, הגעתו לשכונה והקמת לשכתו שם הגיעה מתוך כוונתו למחות נגד אוזלת ידה של המשטרה באזור, לאחר שבסוף השבוע הוצת בית משפחה בשכונה. אלא שבעקבות הגעתו לשם, תנועות הטרור איימו בהתלקחות האירועים.