סערת ההדחה מגל"צשר הביטחון בני גנץ התייחס אתמול לדבריו של הפרשן יעקב ברדוגו כי הדחתו היא "פוליטית ופחדנית", ואמר בישיבת סיעתו: "אני מבקש להזכיר כאן לכל מי שמנסים ליצור מצג שווא מגוחך כאילו אני משתמש פוליטית בתחנה, שלא התראיינתי בגלצ מעל שנה. לא ביקשתי סיקור חיוב ולא אבקש זאת". בתגובה, יעקב ברדוגו התראיין היום (שלישי) לתחנת הרדיו גלי ישראל ואמר: "בני גנץ הוא פחדן פוליטי וגם הנאום שלו אתמול היה פחדני ופוליטי".

ברדוגו תקף את גנץ ואמר: "אם היו מחברים או למכונת אמת היא הייתה נשרפת - הוא הרי כבר לפני שנתיים שלח את השליחים שלו לאלקבץ, המפקד הקודם. יש השתלטות של גנץ גל"צ. זאת אומרת, הפעולות האלה נעשו עוד ועוד, ובחשו בזה מפקדי גלי צה"ל לשעבר".

"קיבלתי אמירות מפורשות. יועצי התקשורת שלו ישבו עם מפקדי גלי צה"ל. אנחנו יודעים שיש פה עורך ראשי לגלי צה"ל. זו התופעה שכולם מבינים אותה, יש השתלטות של אדם שהוא פחדן פוליטי. בני גנץ שיקר בגדול. מישהו דיבר איתו על שדרים?", הוסיף.

בהמשך הראיון בגלי ישראל, נטען בפניו כי אנשים יפלו מהרגליים אם ישמעו מה היה, והשיב: "תראה, איילת שקד עשתה טעות חמורה בעצם זה שאמרה לכו לדבר עם בועז ביסמוט. את שורפת את הבן אדם שניסה לעזור לך. בהכירי את איילת שקד, יש לי תחושה, אין לי ידיעה, שהשיחה הזו הוקלטה. אני מתיר לשקד לשחרר את ההקלטה. היא אמרה שהיא תשמח שביסמוט ידבר. בועז הוא חבר שלי, אני מתיר גם לו לדבר. היא עשתה דבר שבחיים לא הייתי חושב עליו. לשרוף בן אדם".

"היא אמרה שהיא לא עסקה בך בכלל. אם זה מה שהיה אני אהיה הכי שמח. צריך להסתכל על האירוע. שקד, אני מציע לך ומתיר לך, תספרי את מה שהיה", סיכם.

כזכור, במחנה הימין הביעו זעם רב על ההדחה והודיעו כי יחרימו את התחנה. ח"כ אמיר אוחנה, (הליכוד) אמר: "אני אחד מרבים מאוד שאהבו להאזין לברדוגו. אהבתי גם להתראיין אצלו. לאור פיטוריו ועד להודעה חדשה, לא אתראיין עוד בגל"צ. מי שמעוניין להאזין לרדיו צפון קוריאה - שיבושם לו. אני קורא לחברים נוספים המוחים נגד הבולשביזם הזה להצטרף. די למנטליות העבדים. הם זקוקים לנו לא פחות משאנחנו להם".