שוב מעוררת סערה: לאחר שחשפה כי בתה בת ה-13 יצאה מהארון, הבוקר (חמישי) הגיבה טל גלבוע לשטף הביקורות שהושמעו כלפי הדברים שאמרה בפאנל בערוץ 14. בציוצים שפרסמה ברשת הטוויטר, גלבוע תקפה את האגודה למען הלהט"ב בישראל ואת ארגון חושן וכתבה: "אתם בושה, ארגוניים פוליטים. טפי עליכם".

"אתם מתייגים את הבת של טל גלבוע וכותבים 'רוצים לתת לך חיבוק ולהגיד לה שהיא מקובלת כפי שהיא'. את הידיים המטונפות שלכם אתם תעיפו ממנה, ברור? מצטערת על כל תמיכה שלי בכם אי פעם", הוסיפה גלבוע, שאף צירפה תמונה של חלל הכניסה לביתה, בו תלוי דגל המזוהה עם קהילת הלסביות והכתוב "זה מה שרואים כשנכנסים אלי הביתה".

בציוץ נוסף שצירפה, רשמה גלבוע כי "כדאי שתבדקו, נשמות, אנשי סובלנות והכלה, למה המוני אנשי הקהילה אשכרה מפחדים מכם. מאות הודעות של הומסקסואלים שתומכים בי ומפחדים להתבטא בפומבי, אולי כדאי שתסתכלו פנימה? ארגונים פוליטיים ותו לא, כמה תמימה הייתי".

כאמור, טל גלבוע עוררה סערה שלשום בשידור בערוץ 14, כאשר חשפה כי בתה בת ה-13, שיצאה לדבריה מהארון, נחשפה בבית ספר לפעילות "הקשת הלהט"בית". גלבוע סיפרה בתכנית "הפטריוטים" כי בתה יצאה מהארון, ואמרה כי "בבית הספר מכניסים להם למח את כל הקשת הלהט"בית".

זמן קצר לאחר דבריה, אנשי קהילת הלהט"ב הציפו את הרשת בתגובות נגד גלבוע. באגודה למען הלטה"ב צייצו: "בתה של טל גלבוע, אנחנו אוהבים ואוהבות אותך כמו שאת". הסערה הגיעה גם אל חברי הכנסת, כאשר נעמה לזימי ממפלגת העבודה מסרה: "מקווה שהבת שלה בסדר ושהיא חזקה מהמצב וההאוטינג שנכפה עליה".