לאחר שבגוש הימין קראו להחרים את תחנת הרדיו גל"צ בשל הדחתו של המגיש יעקב ברדוגו, חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שבר היום (חמישי) את החרם והתראיין בתחנה. 

בתגובה לכך, צייץ רוטמן: "רבותי, דבר ראשון מתנצל. אני מאוד אוהב את יניר קוזין ואצלי בראש הוא משויך בראש ובראשונה לערוץ הכנסת שגם אותם אני מאוד אוהב. הוא אמנם כתב לי גל"צ, אבל מאחר והייתי באמצע ישיבה ויצאתי במיוחד לראיון, בכלל לא שמתי לב. לא התכוונתי לשבור את החרם על גלי צה"ל. טעות, טעה, טועים, טעינו".

רוטמן, התייחס בריאיון למכתב ששיגרה נשיאת העליון אסתר חיות בתגובה למתקפה של חבר הכנסת דודי אמסלם: "קל מאוד לקחת את הדיון לשאלה של כמה אשכנזים וספרדים, אבל זה מתעלם מהפיל הגדול. הדיאלוג בין בית המשפט לבין הכנסת הוא רק סימפטום של הבעיה".

"ביהמ"ש מדבר בפסקי דין, ובהם הוא מדבר מעל ראש הציבור - במופגן. אני שומע את תגובת אמסלם ואני לא יכול להגיד שהוא לא צודק. השופטים חייבים לדבר עם הציבור בגובה העיניים לא במכתבים, אלא בפסקי הדין", הוסיף.

כזכור, ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, גלית אלשטיין, הדיחה את יעקב ברדוגו מהגשת יומן הערב של גלי צה"ל, "וילנסקי את ברדוגו", אותה הגיש בשש השנים האחרונות, ועוררה סערה.

בתגובה להחלטה, ראשי מפלגות המחנה הלאומי החליטו להשעות את הראיונות בגלי צה״ל עד להודעה חדשה, כך נמסר מטעמם. ההודעה מגיעה לאחר שחברי כנסת מהליכוד, בהם אמיר אוחנה, גלית דיסטל אטבריאן ויואב קיש, הודיעו כי בכוונתם להחרים את תחנת הרדיו של גלי צה"ל.