הוועדה למינוי שופטים צפויה לבחור מחר את ארבעת השופטים החדשים של בית המשפט העליון. על פי ההערכות השופטים שייבחרו הם חאלד כבוב, שצפוי להיות המוסלמי הראשון שמכהן בבית המשפט העליון, עו"ד יחיאל כשר, המזוהה עם חוגי הימין, רות רונן, המועדפת על הנשיאה אסתר חיות ורעייתו של חבר הכנסת יובל שטייניץ, גילה כנפי-שטייניץ.

ח"כ צבי האוזר שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והביע את דעתו על הדברים: "יש שינוי בביהמ"ש העליון, זה שינוי עקב בצד אגודל, ביהמ"ש העליון יהיה מאוזן יותר. לא משנה מה יחליטו, תמיד יקבלו על הראש. אני מגן על כך שיש לרשות המבצעת סמכויות, תמיד הייתי בעד התערבות מינימלית של בית המשפט, רק במקרים חריגים. אמסלם עותר כל שני וחמישי ומבקש את התערבות ביהמ"ש". 

על המתיחות באוקראינה לקראת הפלישה הרוסית המסתמנת, אמר ח"כ האוזר: "באוקראינה יש קרום ל־250 אלף יהודים, יש הזדמנות אדירה לעלייה גדולה משם. צריך להתמקד אך ורק בעלייה באוקראינה. אני נגד שינוי חוק השבות, אני נגד הטרלה ואני נגד מלחמת אחים". 

בסיום הריאיון התהלטה השיחה, וינון תקף על ח"כ האוזר על רקע הרכב השופטים: "מכרת את נשמתך בשביל תפקיד, בשביל להיות נורבגי בכנסת. אתה לא מתבייש?". בתגובה, השיב ח"כ האוזר: "תפסיק לקשקש, אתה נוטש את כל הערכים של עלייה, התיישבות, צבא ובניית מדינה".