חבר הכנסת דוד אמסלם התראיין הערב (ראשון) בחדשות 13, והתייחס לראשונה לסערה שעורר בעקבות התבטאותו נגד נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. "אני מאמין בסמכות בית המשפט, אך חלק מהשופטים מתנהגים כמו סניף של מרצ", אמר. 

אמסלם נשאל על תחושותיו בהיעדר הרוח הגבית מיו"ר מפלגתו, בנימין נתניהו בעניין זה, והשיב: "אף פעם לא שאלתי את נתניהו מה לומר. אני מאוד התאכזבתי מהשיחה שלו לחיות. אם נתניהו לא ילך איתנו, אני אצא נגד הממשלה".

"מה שתתה הגברת חיות!": אמסלם נגד שופטי העליון. צילום: ערוץ כנסת

חבר הכנסת בחר שלא להתנצל על התבטאויותיו נגד כבוד הנשיאה, כמו גם אלו שהשתמש בהן נגד מיקי לוי ויאיר לפיד, והוסיף: "אף אחד לא ילמד אותי איך לדבר. כשלפיד כינה אותי 'כלב רוטוויילר, מישהו קרא לו לאולפנים?".

בסיום הראיון התייחס לנסיונותיו של חבר הכנסת ניר ברקת לעמוד בראש המפלגה, ואמר: "הוא לא איש ליכודי, הוא לא יבחר, הוא לא מסמל ערך. שלפיד יקח אותו".

כזכור, אמסלם בשבוע שעבר נאם בדוכן הכנסת ותקף את כבוד הנשיאה שלא קיבלה את עתירתו, והטיח: "אל תחשבי שאנחנו אהבלים. במקום לקשקש שטויות שאת לא מבינה, תכתבי 'מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא את האמסלמים ולא את המכלופים ואתם לא שייכים לנורמות שלנו ולעולם שלנו. אתם תגידו לי אתם מה שתתה השופטת חיות".

חיות, בצעד חריג, הגיבה לדבריו במכתב חריף, בו תארה את ילדותה בשיכון, והוסיפה: "אני תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל כך". את המכתב חתמה בהתייחסות צינית להרגלי השתייה שלה, והוסיפה: "אני בהחלט נהנית לשתות לפעמים כוסית של ערק טוב עם המשפחה והחברים".