חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) התראיין היום (שלישי) לגלי ישראל והתייחס לטענה כי לא ענה לראש מפלגתו, בנימין נתניהו, לאחר המחלוקת ביניהם: "לא עניתי לו? שטויות, אנחנו לא מדברים על בסיס יומיומי, כשצריך נדבר. לפעמים אנחנו לא מדברים חודש, זה שולי, אנחנו ניפגש ונדבר״.

תוצאות מדהימות: 20 אלף גולשי מעריב קבעו - האם אסמלם צדק בנאום "האמסלמים"?

״לא באתי לכנסת כדי לקבל רכב ושני עוזרים, יש את עם ישראל וחייבים לבצע שינוי. מה שהיה עד היום - לא יכול להמשיך", אמר: "אם אנחנו רוצים להיות 'חלביים' כדי לקבל עוד מנדט שניים בקצה - אני לא בעמדה הזו. אנחנו צריכים להביא את האג׳נדה שלנו בצורה ברורה ואני מאמין שרוב הציבור הימני זה מה שחשוב לו".

״אנחנו חייבים לעשות במערכת המשפט סדר. אם ישאלו 'אבל מי היה בשלטון 12 שנה?' נכון זה הליכוד. אנחנו מלינים רק על עצמנו", הודה חבר הכנסת אמסלם: "למשל, כשהייתי יו״ר הקואליציה הגשתי הצעת חוק בנושא המשפטי. בסוף מי פעל מולי שאוריד את זה? נתניהו. מי ביקש ממני להוריד את רעיון החוק הצרפתי? נתניהו. זה נכון מה שאמר אהרון ברק, הוא נלחם בחירוף נפש עבור מערכת המשפט והמערכת רמסה אותו. בזמנו לא רציתי לעשות רעש על זה".

לבסוף הודה חבר הכנסת כי ״מעת לעת אני מבין שהפוליטיקה זה מסע קשה וכפוי טובה. הרבה פעמים עובר לי בראש לפרוש. אני רואה תמונה מאד ברורה, יש אנשים שמסיבות פוליטיות לא הולכים על התמונה הזו למרות שהם רואים אותה. תשאל את נתניהו עצמו - באתי אליו כשבנט היה בחוץ. אמרתי לו שאני לא רוצה להיות שר, מספיק לי ח״כ. לא נמצא בפוליטיקה בשביל ג׳וב. אני נהיה חולה ממה שקורה כאן״.