בעקבות הודעתו של שר האוצר, יאיר לפיד, על מינויה של ח"כ ג׳ידא רינאוי-זועבי (מרצ) לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי, נודע כי את מקומה בכנסת תמלא הבאה בתור ברשימת מרצ, קטי פיאסצקי-מורג. כעת מתגלים מספר ציוצי עבר של פיאסצקי, חברה במועצת העיר בת ים מטעם מרצ, בהם היא תוקפת את ראש הממשלה כיום, נפתלי בנט, ועשויים להביך אותה.

קטי פיאסצקי-מורג (צילום: ללא)
קטי פיאסצקי-מורג (צילום: ללא)

כך למשל, באוגוסט 2020 צייצה פיאסצקי-מורג בטוויטר: "אם יש דבר שאני לא אסלח עליו לביבי זה שהוא גרם לי לשבריר שניה לא לסלוד מנפתלי בנט".

שנה קודם לכן, בספטמבר 2019, הגיבה פיאסצקי-מורג לציוץ של בנט לאחר מערכת הבחירות באותו חודש, בו כתב כי הוא אינו פוסל ישיבה בממשלת אחדות, ותקפה אותו: "לא הבנתי, מה הקשר בינך לבין מדינה דמוקרטית?".

ח"כ איתמר בן גביר העלה בטוויטר תמונה שבה, לטענתו, רואים את פיסאצקי כשהיא בועטת בו במצעד גאווה שהיה בעבר בתל אביב. דובר מרצ, הלל פרטוק, כתב לו בתגובה כי האישה הנראית בתמונ היא לא פיאסצקי, ובן גביר העלה ציוץ אחר.

ב-2019 התראיינה פיאסצקי למעריב וסיפרה על עצמה: "אני קטי פיאסצקי, בת 35, גרה בבת ים. כן כן, אשכרה שמאלנית מבת ים. אני חברת מועצת עיריית בת ים מטעם מרצ בחמש השנים האחרונות. בקדנציה הראשונה שלי הייתי חברת אופוזיציה לוחמנית ובועטת בשחיתות. בקדנציה הזאת כבר מוניתי לתפקיד יו"ר מועצת העיר ואני עתידה להתמנות מתוקף ההסכם הקואליציוני לתפקיד סגנית ומ״מ ראש העירייה. אני מחזיקת תיק הצעירים ותיק הגנת הסביבה וזכויות בעלי החיים. אני הקול הבודד במאבקים החשובים בעיר- אני מובילה את המלחמה בעבריינות מין ופועלת לקידום מעמד האישה. אני חברת המועצה היחידה שעומדת לצד קהילת הלהט"ב בעיר ולצד זרמים ביהדות שאינם אורתודוכסים".