לאחר העימות: יו"ר האופויציה בנימין נתניהו העלה היום (רביעי) לרשתות תמונה משותפת עם חבר הכנסת דודי אמסלם והצהיר על פיוס בין השניים, זאת אחרי חילופי הדברים ביניהם. 

מוקדם יותר היום, חבר הכנסת אמסלם (הליכוד) התראיין ברדיו כאן ב' והתייחס לביקורת שהושמעה כלפיו בעקבות הדברים שאמר על נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. "היו הרבה צביעות ושקרים, אבל בעיקר אף תשובה לגבי התוכן של הדברים שאמרתי. אנשים חצופים מדברים על הסגנון שלי ואומרים לי איך לדבר", תקף. 

כשנשאל האם הוא מתכוון ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו השיב: "אני לא מקבל בשום פנים ואופן את זה שהוא התקשר לחיות, זה לא תקין. הוא פגע בכבוד של המחנה הלאומי".

לטענתו, "הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית היחידה. ברור שאתה לא מעלה על דעתך שמישהו אצל לפיד או ליברמן יאמר דברים כאלו לראש המפלגה שלו. אני אמרתי לראש הממשלה לשעבר שאם הוא אומר את דעתו האישית זה בסדר לחלוק עליי באופן כזה או אחר".

בהמשך, התייחס אמסלם לשאלה האם יכול להיות שנתניהו והוא לא רואים עין בעין בנושא מערכת המשפט, והשיב: "בוודאי. לא סתם הגענו לאן שהגענו, זה לא קרה ביום אחד 12 שנים לא עשינו רפורמות במערכת המשפט. נתניהו באמת שמר על מערכת המשפט כמו שאמר אהרון ברק, זו לא בדיחה זה אמיתי".

"מה שתתה הגברת חיות!": אמסלם נגד שופטי העליון. צילום: ערוץ כנסת

"אני אוהב ומעריך את נתניהו אבל גם הוא לפעמים צריך לסמן את הנתיב המרכזי שלו. אני אומר באופן חד משמעי, הגעתי לליכוד לפני נתניהו ויש לי תפיסה מסוימת. אני לא יודע מה עמדתו היום, שהיה לנו מאבק עם האתיופים גם אז הוא לא ראה את הדברים בעיניים שלי".

על השאלה מדוע נתניהו לא הולך נגד מערכת המשפט, ענה חבר הכנסת: "אני לא נכנס לנקודה הזאת. יש לי ההערכה עצומה לבנימין נתניהו. זה לא חשוב למה הוא לא עושה את זה, אין לי מושג". 

לדבריו, אין קשר לענייניו האישיים, "אין לזה שום רלוונטיות, אני לא חושב שזה בכלל משהו שקשור לעניין הזה. יש פה איזה ריצת אמוק והפיכה שלטונית בלי קשר למה הוא אומר או לא אומר. הדיחו ראש ממשלה ופגעו בדמוקרטיה בלי שום סיבה".