ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לראשונה היום (רביעי) למשבר בקואליציה ואמר כי  "הכיוון טוב. לא נעים - לא נורא". קודם לכן, בנט נועד עם יאיר לפיד ובני גנץ בלשכתו בכנסת על מנת להרגיע את הרוחות. 

דבריו של רה"מ נאמרו לאחר שמוקדם יותר היום הקואליציה הודיע כי לא תשתף בחקיקה הפרטית בכנסת והצעותיה יוסרו מסדר היום. זאת, לאחר שסיעת כחול לבן הודיעה כי לא תיקח חלק בהצבעות "פרט לשלושה נושאים שיש בהם פגיעה מהותית או מיידית באם יעברו, ובהן תתנגד כחול לבן יחד עם הקואליציה". כחלק ממאבקו של שר הביטחון בני גנץ להעלות את גובה הפנסיות של אנשי הקבע.

כזכור, אתמול הודיע השר אלי אבידר על התפטרותו מהממשלה וחזרתו לכנסת. "בנט עשה אקזיט והפך להיות ראש ממשלה, איילת שקד הייתה הראשונה שהתנגדה וזה מסביר מי מכתיב לבנט את המדיניות. מסיבת העיתונאים ההיסטרית של בנט הרסה בין לילה מאות עסקים שרק התאוששו. ממשלת גנץ-נתניהו הטילה ארבעה סגרים הרסניים, וממשלת השינוי הטילה סגר חמישי מבלי לומר סגר", תקף.

בנוסף לכך, ישנה מתיחות קואליציונית סביב התוכנית הכלכלית של שר האוצר, זאת לאחר שחברי מפלגת העבודה דורשים תיקונים נוספים בשכר המינימום, הרפורמה בחקלאות ורפורמת הגיור