את מקומה של ח"כ ג׳ידא רינאוי-זועבי, שמונתה לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי, תמלא הבאה בתור ברשימת מרצ, קטי פיאסצקי-מורג. הערב (רביעי) התייחסה בריאיון בחדשות 13 לציוצי העבר שלה ואמרה כי "אני יודעת שאני מבטאת בבוטות ויש לי עולם דימויים אולי קצת שונה משל אחרים. אלה הדעות שלי, לא חושבת שאני צריכה להתנצל. כשמשהו מפריע אני לא יכולה לעמוד מנגד".

בהתייחסה להשוואה שערכה בין נפתלי בנט לבין המשטר נאצי, אמרה כי "זה היה בהקשר ששינו את תוכנית הלימודים והורידו כל מיני חלקים שקשורים למלחמת העולם השנייה". לשאלה האם היא חושבת שבנט גזען, ענתה: "יש אלמנטים גזעניים אצל בנט, אבל הכל יחסי, יש יותר גזעניים בכנסת".

קטי פיאסצקי-מורג (צילום: ללא)
קטי פיאסצקי-מורג (צילום: ללא)


בהמשך, בהתייחסה לציוץ בו תקפה את ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, וטענה: "רשימה שלא עורכת פריימריז ומדירה נשים היא לא מפלגה דמוקרטית", אמרה כי היא עדין חושבת את זה. "הדעה שלי לא השתנתה לגבי זה. לפעמים יש מטרה שהיא יותר חשובה ממה אני חושבת על מפלגה כזאת או אחרת, או על אדם כזה או אחר". 

כמו כן, תקפה את ח"כ בן גביר בעקבות הציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו ובו טען כי היא הייתה מעורבת שבו פרסם תמונה של אישה שבועטת בו וטעם כי היא פיאסצקי-מורג. "תבדוק לפני שאתה מעלה דבר כזה. מה שאתה עושה זה אלים".