ממשיכים לתקוף את הקואליציה בעקבות המשבר האחרון: חוק הפנסיות אושר אתמול בקריאה ראשונה בכנסת, ומשמעותו היא הקצבת מיליארד וחצי נוספים להגדלת הפנסיות לאנשי הקבע בצה"ל. חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) שוחח על הנושא הבוקר (שלישי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5fm.

"הגשתי 60 הסתייגויות שמאפשרות לי לנאום 5 שעות", סיפר תחילה. "לעמוד במליאה זו לא הבעיה, הבעיה היא מה לומר, ואיך לחדש. יש לנו הרבה מה להסביר, והמטרה שלנו בכל זה היא לא מתוך שעמום. לא משמעם לנו. המטרה שלנו היא למנוע מהממשלה הזו להעביר חוקים שפוגעים בציבור". 

עוד הוסיף: "כמעט כל דבר שהם עושים בא לפגוע בציבור. מה שחשוב זה המהות, והנה הערב אחד החוקים שעולים זה החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה, ועושה רושם שהמטרה שלהם היא להראות לציבור שהם קובעים במי לבחור, וזה ביזיון לדמוקרטיה הישראלית. יש פה ראש ממשלה שהונה את האזרחים".

בהמשך שוחחו השניים אודות חוק הפנסיות, שעבר, לטענתם בזכות מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס: "רע"מ מכרה את הערכים שלה ואת האידיאולוגיה שלה. הם יושבים בתוך הממשלה, ומקבלים עוד תקציבים בכדי להכשיר את הכיסאות עליהם הם יושבים". הוא אמר לסיכום: "גנץ והחבורה שם באמת לא רוצים לשבת בתוך הממשלה הזו. רואים את זה באמירות שלהם, ולדעתי גנץ התאכזב שהצליחו להעביר את החוק אתמול".