חודשים ספורים לאחר שתועד שולף את נשקו לעבר מאבטח, הבוקר (ראשון) חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע כי נאלץ לעשות זאת פעם נוספת. לטענתו של חבר הכנסת בן גביר (הציונות הדתית), הוא שלף את נשקו לאחר שנתקל "במחבלים רעולי פנים שיידו אבנים לעבר נוסעים בכביש".

חבר הכנסת מסר לאחר התקרית כי "מדובר בהפקרות. חיילים לא יכולים להגיב בירי נגד מחבלים לפני שקיבלו אישור והנוסעים בכביש נמצאים בסכנת חיים ממשית. הפעם  הצלחתי להניס את המחבלים שיידו אבנים וסלעים אחרי ששלפתי את נשקי וזה רק מוכיח שצריכים לתת לחיילים סמכות בשימוש בירי לעבר המחבלים כדי למנוע אסון בנפש".

על פי גרסתו, הוא יצא מביתו שבקריית ארבע לעבר שכונת שמעון הצדיק בירושלים, שם מיקם את לשכתו. במהלך הנסיעה, כך על פי גרסת חבר הכנסת, סמוך לאל ערוב הבחין בן גביר במחבלים רעולי פנים שמיידים אבנים לעבר נוסעים בכביש. בן גביר עצר את רכבו ובדק עם החיילים מדוע אין תגובה מצידם. החיילים מסרו כי הם מחכים לכוחות נוספים. בן גביר שלף נשקו האישי והניס את המחבלים, עד הגעת כוחות נוספים ואז עזב את המקום לטיפול כוחות הבטחון.

מפורום תג מאיר נמסר: "באיצטלת חסינות של חבר כנסת, לא ירחק היום שבו בן גביר יעשה שימוש באקדח מול פלסטינים. שליפת נשקו האישי מול מיידי אבנים על כביש 60, מעידה כי הוא נוהג כאילו אין שלטון מרכזי בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה"

כזכור, בחודש דצמבר התעמת חבר הכנסת עם מאבטחים ערבים בגני התערוכה ושלף שם את נשקו, בטענה כי איימו עליו. בראיון שערך לאחר מכן ב-103FM, הוא טען כי ""השניים איימו עלי ואמרו לי 'נהרוג אותך', נ***ן אותך, אנחנו נרביץ לך" ואף אמר כי הסרטון זויף.