טיסתו המפתיעה של ראש הממשלה נפתלי בנט, לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך השבת, הגיעה גם לפתחה של התכנית של בן כספית וינון מגל ב-103FM, שהבוקר (ראשון) דנו בשאלה האם המהלך של רה"מ היה ראוי. מגל, אשר לא ידוע בחיבתו לבנט, טען כי "רוב הסיכויים שמדובר בילד קטן שקפץ בהתלהבות ואין לו מה להפסיד". כספית, על אף שבמהלך השיחה הביע הסכמה עם חלק מדעותיו של שותפו, אמר כי "זו תעודת כבוד לעם ישראל".

"אם בנט יצליח להשכין שלום בין רוסיה ואוקראינה, ולהפסיק את המלחמה, אהיה הראשון שאגיד שאפו", פתח מגל, שלאחר מכן הוסיף כי "רוב הסיכויים שמדובר בילד קטן שקפץ בהתלהבות ואין לו מה להפסיד. יש פה סיכון גדול למדינת ישראל, לתדמית שלה בעולם המערבי, אבל בוא נראה לאן זה ילך. הסיכוי שיתברר שזו פארסה הרבה יותר גדול מהסיכוי שזה יתברר כהצלחה. בנט הוא ילד שוטה, פוטין משחק בו. אם יהיו קבלות, שאפו".

שותפו לתכנית ולריבים כספית טען מנגד: ""הסיכויים שבנט ישכין שלום נמוכים ואפילו אפסיים. אבל אתה חושב שדיפלומטיה בינלאומית זה לקפוץ שנייה לרוסיה? זה לא הולך ככה. אני שמח שסוף סוף אתה דואג ליחסים עם ארצות הברית. יש פה אלמנט של הימור, האמריקנים בלופ, את זה בדקתי באופן אישי, אני לא יודע אם זה בברכתם".

לסיום אמר כספית כי "האוקראינים תותחים, זה מרגש מה שקורה שם, איך האזרחים חשופים. אני לא כזה מודאג. כשהאמריקנים לא יוצאים נגד הנסיעה ושזה על דעתו של זלנסקי, אין פה פוטנציאל לדרמה. רה"מ הוא זה שמייצר ניסיון לגיטימי, זו תעודת כבוד לעם ישראל".

סייעה בהכנת הכתבה - מיכל קדוש, 103fm