בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (שני) בפתח תכניתם ב-103FM לסקר שנערך אמש במהדורות חדשות 13, בו עלה כי לדעת כ-50% מהמשיבים שבנימין נתניהו הוא המתאים ביותר להיות ראש הממשלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"בנט מסתובב בכל העולם, לא ישן, מחלל שבת, מסתובב הולך וזה ובסוף זה מה שקורה. חבל, חבל, אני לא מבין. קשה להסתובב בקיסריה? דרמה בקיסריה חמישים אחוזים רוצים שהוא יהיה ראש ממשלה, מה תעשו? לאן תובילו את החרפה?", תקף ינון.

בן השיב: "נתניהו יש לו את התמיכה שלו ואף אחד לא מכחיש אותה, יש לו קרוב למחצית מהעם ולשמחתנו זה לא מספיק. שאלות אחרות מהסקר הזה זה האם הציבור תומך במה שבנט עשה והציבור תומך בגדול".

"אם כבר אנחנו מדברים על סקרים אני רוצה לדבר על סקר שיותר קרוב לליבך כי הוא בערוץ 14. באותו הסקר בנט דילג דילוג משמעותי מאוד בהתאמה שלו לראש ממשלה וככה בונים מנהיגות, הוא כבר 20 אחוזים. בערוץ 14 שאלו האם בנט מתגלה כמנהיג ברמה בינלאומית - ואחרי איזה שעתיים היו כבר הרבה מאות אלפים שמצביעים ובנט קיבל 63 אחוזים כן. ואז הסקר נעלם, ירד. ואז הצייצניים התחילו 'ערוץ 14 עשה סקר, ראה שהתוצאות לא מתאימות והוריד", הוסיף כספית.

בהמשך, שיבח כספית את הקריאה של נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר המשפטים, גדעון סער, למי שנשפטו בעבר בבית משפט בגין עבירות שעניינן החזקה או שימוש בקנאביס לצריכה עצמית, ולא נשפטו בגין עבירות נוספות - להגיש בקשות למחיקת רישום פלילי.

ינון השיב: "השפרור הזה מאוד יפה. תעשה כל יום רשימת הישגים של הממשלה הזו, זה פשוט נפלא לשמוע אתכם. מה אמרתם לנו כל הזמן שתפקידה של התקשורת? לבקר את השלטון והנה בוקר בוקר אתה מהלל את השלטון וזה דבר נפלא לראות את זה".

כספית הגיב: "כל פעם שהממשלה הזו תעשה משהו טוב אני אציין את זה. כפי שסיפרתי לך אתמול אבל לא הקשבת או שכחת אני כתבתי ואמרתי שההכנה והתשתית להבאת עולים כשיש לנו פוטנציאל לרבע מיליון עולים היא מחדל. ציטטתי את אלקין שאמר את זה בקבינט אבל גם אני חושב ככה. הם הציעו לאייזקונט להיות פרויקטור ותמנו שטה דחתה את זה, גם זה מחדל עם כל הכבוד לשרת הקליטה, צריך להביא לפה בן אדם שיודע לעשות דברים ויאגד את כל תשעת משרדי הממשלה שעוסקים בזה ואת הארגונים".

בתגובה אמר ינון: "אם אנחנו כבר בעניין של רשימות אז בוא נדבר על העצמאים שמתייבשים, על החיילים שאוכלים אוכל לא ראוי למאכל, על המתמחים שהפרו להם את ההבטחה, על החשמל והדלק שהתייקרו, על הדלק שהתייקר, ועל מאיר כהן שאומר בפגישה של כמה שרים שהמצב בנגב הרבה יותר גרוע מכל מה שקרה בתקופת נתניהו - להמשיך או שאתה עדיין בעניין שנעשה כל בוקר רשימות?".

"אתה עושה מה שאתה רוצה מה אתה רוצה ממני? מישהו סגר לך את הפה? אני אפילו נותן לך לנאום את הנאומים המגוחכים האלו", תקף בן.

ינון: "רשימות הוא עושה לי". בן המשיך: "אני עושה מה שאני רוצה, שכחת את זה? אתה יכול לקרוא לי שופר. התפקיד שלי זה לדווח את האמת כפי שאני רואה אותה ושצריך לבקר את הממשלה אני מבקר אותה, כולל את הנוכחית. אבל אתה יכול לקפוץ לי באופן כללי, תחשוב עליי מה שאתה רוצה לי זה לא מפריע"

ינון סיכם את הדיון: "יופי, אין תשובה אז מקללים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm