חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) התראיין היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM והתייחס לניסיונות המפלגה להפיל את הממשלה המכהנת, וכן תקף את העומד בראשה.

"בנט איש של ספינים, אולי הוא ימליץ על עצמו לפרס נובל לשלום. הוא לא יכול להיות מתווך במלחמה כזו. הוא מפאר את עצמו, אבל שיתעסק במה שקורה בארץ", אמר ביטן לאחר נסיעתו של רה"מ לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין.

חבר הכנסת מהליכוד נשאל על הבטחותיו שאמרו שהממשלה תיפול מיד לאחר הקמתה: "לא אמרנו ימים, אמרנו בתקופה הקרובה, וזה מה שיקרה. אתה רואה גם את מה שקורה שם ויודע שמריבות ופילוגים כאלה לא היו באף ממשלה. אגב, הם ניצלו עכשיו בזכות זה שיש פגרה של חודשיים. בסופו של דבר הם יפלו השאלה תוך כמה זמן". 

"המצב הכלכלי בארץ השתפר בזכות מה שהליכוד עשה", הוסיף ביטן: "הם הצליחו בזכות האדים של הממשלה הקודמת, לא סתם אנחנו עולים בסקרים כל הזמן מהאופוזיציה". 

על השאלה האם המשך קיומו של נתניהו כיו"ר הליכוד מונע על ידם הקמת ממשלות עתידיות, השיב ח"כ ביטן: "אף אחד לא יקבע לנו מי יהיה המועמד שלנו לראשות הממשלה. זה אנחנו קבענו. כל עוד נתניהו נשאר הוא המועמד שלנו. הוא יקבל 61 מנדטים בבחירות בלי המפלגות הימניות כביכול שנמצאות היום בממשלה. הסקרים מראים כיון מאוד ברור, ויש לנו סיכוי להוציא 61 מנדטים בלי סער, בלי ליברמן, ובלי בנט".  

על השאלה האם מעריך שנתניהו ילך לעסקת טיעון, ענה חבר הכנסת מהליכוד: "זה עניין אישי שלו, ואנחנו ממתינים".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM