"הריצה הנואשת לחתום על הסכם הגרעין מלא הפגמים עם איראן, היא לא רק אבסורדית, היא מסוכנת", כך אמר היום (ראשון) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בסרטון חדש ששחרר בשפה האנגלית, בו הוא פונה ישירות לארצות הברית ומזהיר אותה מחתימה על הסכם הגרעין מול איראן.

"אתמול איראן שיגרה טילים לעבר סביבת הקונסוליה האמריקאית בעיראק, ולמרות זאת, ארה"ב ממשיכה לדהור לצד המעצמות האחרות לקראת חתימה על הסכם גרעין שיעניק לאייתוללות ארסנל גרעיני", המשיך נתניהו. עוד הוא הוסיף כי "ההסכם יסיר סנקציות מאיראן ויעניק לה מאות מיליארדי דולרים אשר יועברו לפעולות טרור, כפי שהם ביצעו אתמול וכפי שהם יבצעו מידי יום".

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר תנועת הליכוד המשיך וטען: "ההסכם הזה אפילו יותר גרוע מקודמו. עם ההסכם הזה, תוך שלוש שנים איראן תיהפך למדינת סף-גרעין, יהיה לה מספיק אורניום מועשר, אשר יוכל להפוך לעשרות פצצות גרעיניות. כמו כן, יהיה לה טילים בליסטיים בין יבשתיים, אותם היא תוכל לשגר לכל פינה בארצות הברית".

"זה פשוט בלתי ייאמן. זה לא רק בלתי מתקבל על הדעת, זה לא רק מסכן את מדינתי היחידה ישראל, אלא גם את המדינה שלכם. את ארצות הברית ואת כל העולם. אסור לנו להיכנע לשלטון טרור אגרסיבי כמו איראן להחזיק בנשק גרעיני. האם לא למדנו דבר?", סיכם נתניהו.