המלחמה באוקראינה - היום ה-21: סגנית יו"ר הפרלמנט האוקראיני אולה וסילבסקה סמליוק התראיינה הבוקר (רביעי) ברשת ב' ודיווחה על המצב במדינתה, לאחר שגם הלילה אירעו הפגזות על הבירה. בפתח דבריה אמרה: "אני נמצאת ליד קייב ועוזרת לאנשים שם. אני מרגישה את קולות המלחמה בכל מקום". בהמשך, התייחסה לתוכן הנאום של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שצפוי להתקיים בפני חברי הכנסת בשבוע הבא. 
 
וסילבסקה סמליוק סיפרה כי חרף מצב החירום במדינה, הדיונים ממשיכים להתקיים בבניין הפרלמנט: "אתמול היינו בתוך הבניין, הכול עובד פה. ומתי שאין פרלמנט אני עובדת מהשטח. יש חברי פרלמנט שהיו בדונצק ולא יכלו להגיע. כולנו בקשר וכולנו עוזרים אחד לשני". 

בהמשך, נשאלה עוד כמה זמן לדעתה אוקראינה תוכל לעמוד בלחימה מול רוסיה. "אנחנו עושים את כל מה שצריך, גם אם זה ייקח זמן", השיבה. "אנחנו מבקשים ערה מישראל, טורקיה וארה"ב", הוסיפה וסיפרה כי המצב ההומניטרי נהיה קשה באותם אזורים שנמצאים כעת תחת שליטה רוסית: "אין אוכל במקומות שבהם רוסיה לא מרשה לנו להיכנס. אי אפשר לתת שם עזרה הומניטרית". 

עוד אמרה כי היא מקווה שפוטין וזלנסקי ייפגשו, "רק לא ברוסיה ובבלארוס, באיזו שהו מקום שלישי". בתגובה, נשאלה האם היא מתכוונת לישראל. "אני מקווה שכן", השיבה. "אני דיברתי עם ישראלים ועם עיתונאים ישראלים. יהודים זוכרים מה היה בשואה והם צרכים לעזור". 

בסיום דבריה, נשאלה וסילבסקה סמליוק על מה צפוי נשיא אוקראינה זלנסקי לדבר בפני חברי הכנסת הישראלים במפגש המקוון שצפוי להיערך בשבוע הבא. "אני חושבת שזלנסקי יגיד שהוא גם יהודי. הוא ידבר על השואה ועל המצב של האוקראינים עכשיו, כי זה ממש דומה. הורגים את החברים האוקראינים רק כי הם אוקראינים. אנחנו מקווים שיבינו אותנו", השיבה.