חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) תקף היום (רביעי) את כתב המשפט של הערוץ, אביעד גליקמן, בתגובה לפרסומו בחדשות 13. בתיעוד נחשף ח"כ ביטן בפגישות סודיות, שבהן נסגרו לכאורה עסקאות השוחד שהובילו לכתב האישום. ביטן נראה במצלמה הנסתרת בחנות הרהיטים, מדבר יחד עם חברו הטוב מ.י. על עסקאות השוחד שבכתב האישום. בין היתר, עלו בשיחה העברות כספים במזומן, פגישות סודיות ושיחות מפלילות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

המצלמה קלטה את השניים העלו את שמותיהם של אלברט ביטון ויצחק (צחי) ג'דע, שעל פי כתב האישום, העבירו לביטן כספי שוחד. בשיחה נוספת מדבר ביטן על ד.ג, יזם נדל"ן, שעל פי כתב האישום, הסתייע בקשריו של ביטן לקידום שלושה פרויקטים שונים. בתמורה נתן ד.ג לביטן דוחד בסכום של 285 אלף שקלים, וביטן ביקש ממנו בנוסף עוד רבע מיליון שקלים. המצלמה של המשטרה המשיכה לתעד את הפגישות במשך חודשים, ובכל יום המשיך ביטן להגיע למשרד שבחנות הרהיטים.

היום הגיב ח"כ ביטן ואמר כי "שופר הפרקליטות של ערוץ 13, פרסם כתבה ערוכה בצורה מגמתית ומניפולטיבית. כל מטרתה להשפיע על דעת הקהל, שופטי בית המשפט ועל כל ההליך המשפטי ויש בה משום שיבוש הליכי משפט ועברה על החוק. לא עשיתי שום עברה ולא קבלתי שוחד. גליקמן ביקש תגובה שעה לפני פרסום הכתבה מבלי אפילו לציין מה יהיה בכתבה ולכן גם לא יכולנו להגיב בצורה אפקטיבית. עצם פרסום הכתבה המגמתית הופכת אותך גליקמן לאיש קטן, עלוב ועבריין".

כאמור, בחודש אוגוסט האחרון הוגש כתב האישום נגד ח"כ ביטן, שמואשם בקבלת שוחד במאות אלפי שקלים בשבע פרשיות שונות, בתמורה לטובות הנאה שסיפק לכאורה. כמו כן, מואשם ביטן בהפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס.