ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על התחקיר ששודר בסוף השבוע בחדשות 13 על הוצאות השיפוץ של ביתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ברעננה, אשר נטען כי הסתכמו בכ-50 מיליון ש"ח מכספי הציבור.

"בנט יהיה 27 חודשים ראש ממשלה, אז אנו משלמים לבנט לחודש מיליון ו־850 אלף שקלים. זה מזכיר לי את הצניעות של הרב קניבסקי. בסוף הוא עשה אקזיט, הרי הוא לא יהיה יותר ראש ממשלה. אז שיפוץ ב־50 מיליון, יפה, הוא יכול למכור את הבית בסכום גדול יותר. בואו נחשוב אם זה היה נתניהו, מה היית אומר הבוקר. אתה וכל השופרות הייתם צורחים, אבל בגלל שזה בנט הכל עובר בשקט. התפקיד שלכם לבקר את הממשלה נגמר כשביבי הלך. בוחן המציאות שלכם פשוט נפלא", אמר מגל. 

"כל התחקיר הזה הוא פייק מהתחלה ועד הסוף. ההחלטה של בנט לא לעבור לבלפור היא לא של בנט, האשמה היא הגברת שרה נתניהו. בנט היה יכול למצוא בלפור מוכן ובא לציון גואל. לפי כל הבדיקות של אין שום מעורבות של משפחת בנט, אלו הכל נושאים ביטחוניים. חייבים להתאים את הבית לצרכים הביטחוניים. כל הדברים שלך מהמילה האחרונה ועד האחרונה - שקר וכזב. אין למשפחת בנט שום קשר לבזבוז, הבית הוגדר כמעון הרשמי מסיבה פשוטה - אין עוד מעון. אתה פשוט חוזר על פייק, אתה לא מקשיב", השיב כספית. 

בנוסף דנו השניים במותו של הרב קנייבסקי. מגל שיתף: "אדם שגר בדירת שני חדרים בבני ברק, את כל חייו הקדיש ללימוד, שום מכונית פאר, שום יאכטה, למרות שיש רבנים שמגלגלים מיליארדים, יש חצרות כאלה. בניגוד לרבים, הוא חי בדלות ממש. כל היום הוא היה לומד תורה, את סבב השנה של הלימוד שלו הוא סיים יום לפני שנפטר, מדהים. אני מאמין שהוא היה גדול, אני יודע שהיו לו יכולות ואני יודע שהוא היה עולה למעלה ועושה הרבה בשביל עם ישראל. אין עכשיו מישהו שיחליף אותו". 

כספית השיב: "צהרונים נסגרים, בתי ספר, אנשים לא הולכים לעבודה. הספקנו להספיד אנשים בסדר גודל כזה, ותמיד נמצא מחליף. מנחם את אחיי החרדים - לא תהיו יתומים. אני כן מתחבר לצניעות כשאני רואה את האימפריות הנדל"ניות, אני מכבד אותו הרבה יותר. זה אבל כבד מאוד של מגזר במדינת ישראל, אני משתתף באבל הזה מכל הלב, לא אגיד שלא ישנתי בלילה אבל האבל כבד. תצטרף לתפילה שלי שזה יעבור בשלום. מוזר שיש השתלטות על סדר היום, היא לא מפריעה לי במיוחד, היא תפריע לאנשים בגוש דן".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm