שבועיים לאחר שעזב את שידור התכנית לצד ינון מגל, בעקבות ויכוח ביניהם, בן כספית סיים הבוקר (שלישי) פעם נוספת מוקדם מהרגיל. הרקע לנטישת השידור: מגל כינה את כספית "שקרן", כבר בתחילת השידור, בעת שהשניים סקרו את האירועים שעל סדר היום.

עוד קודם לכן, מגל הספיק לבקר את שר הבריאות ניצן הורוביץ, לאור שתיקתו בנושא ההתפשטות המחודשת של נגיף הקורונה בישראל: "מה קורה? שר הבריאות, מקדם ההדבקה עבר את ה־1, תתקדם. מה קורה איתנו בממשלה הזו? כל אחד שם לא ברור, לא ברור מה הסיפור הזה".

לאחר מכן, השניים החלו לסקור, כאמור, את אירועי היום ובמהלך השיחה כינה מגל את כספית 'שקרן', בעקבות ציוץ בטוויטר. בתגובה, כספית הודיע כי הגיעו מים עד נפש: "לא אמשיך את התוכנית הזו היום, באמת יש גבול. ביי".

מגל ניסה לשדר עסקים כרגיל והמשיך כמתוכנן בתכנית, כאשר הוא מתייחס למצבה של הממשלה שנה לאחר הבחירות. למרות זאת, הוא לא יכול היה שלא להתייחס לדרמה שהתרחשה כמה שניות לפני כן: "עוד כמה דברים שרציתי לדבר איתכם עליהם ובן פשוט נטש כי אמרתי לו שהוא שקרן, הוא פשוט אף פעם לא אמר שאני שקרן בגלל זה זה מאוד פוגעני בעיניו שאני קורא לו שקרן. אבל בסדר".

בהמשך התכנית ניסה מגל להסביר מה עמד מאחורי העזיבה הדרמטית של שותפו: "בנט ענה לציוץ וקודם כל הוא טעה. אין מצב שהוא הגיב לדברים שלי בלי שהוא ראה. הוא מאוד נפגע שאמרתי שהוא משקר, כי הוא אף פעם לא אמר 'אתה שקרן', הוא מאוד מקפיד על הדברים האלה וזה פוגע בו". 

את מקומו של כספית בעמדת השידור תפס יריב אופנהיימר, שניסה להשכין שלום בין הצדדים. לאחר שלא הצליח, הוא עבר להתייחס לביקורו של של ראש הממשלה נפתלי בנט במצרים: "ישראל רצתה לשמור על הביקור הזה סודי. אני מניח שאם היו עושים קבלת פנים, גם אלמנט הסודיות היה נפגע. אני חושב שאינטרסים יותר חשובים מסמלים".

בנוסף, השניים שוחחו על הסערה שיצר יו"ר הכנסת, שלא באשמתו, לאחר שעובד לשכתו צייץ נגד חרדים מהחשבון הרשמי. מגל זעם על הפוסט: "חשבתי שזה פייק. הוא אמר שזה אחד העוזרים שהפעיל את החשבון, אבל אלו העוזרים שלך? זו רמת התגובה?".

אופנהיימר השיב: "זה באמת מטומטם ולא רגיש. אבל לצד החסד והקהילתיות בחברה החרדית, יש גם גילויים אחרים. אין דבר כזה גזענות נגד חרדים, כי להיות חרדי זה לא גזע. לכן המושג גזענות לא מתאים. הסלידה מהחרדים כקבוצה היא הרבה מאוד מה שההנהגה מייצרת".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm