הקריצה שעלתה לנתן דובלין בפיטורים: השר לביטחון פנים, עמר בר לב, פיטר היום (שישי) את דוברו לאחר הסערה סביב דבריו בהלוויה של דוריס יחבס, אשר נרצחה בפיגוע בבאר שבע, ובעקבות ציוץ שפורסם בחשבונו לאחר האירוע בו התלוצץ על התקרית המביכה.

לטענת השר, מדובר בהתפטרות ולא בפיטורים. מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי בעקבות הציוץ שפורסם אמש מחשבון הטוויטר שלו, קיבל השר לביטחון הפנים עמר בר-לב את התפטרותו של יועץ התקשורת שלו נתן דובלין. השר בר לב: ״שוחחתי עם נתן דובלין שהציע את התפטרותו והחלטתי לקבלה. אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה״.

הציוץ של השר לבטחון פנים עמר בר לב (צילום: צילום מסך, טוויטר)
הציוץ של השר לבטחון פנים עמר בר לב (צילום: צילום מסך, טוויטר)

כזכור, הסערה פרצה בעקבות ציוץ בטוויטר שפורסם בחשבון של השר בעקבות תפיסת אמל"ח על ידי המשטרה, בו החמיא לשוטרים ולמשטרת ישראל, ואליו התווסף אייקון של קריצה. בציוץ המדובר נכתב: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין". השר כעס על האימוג'י שעורר סערה, והחליט לסיים את עבודתו של הדובר.

האירוע הראשון התקיים, כאמור, בלוויה, אז נשא דברים השר ואמר על המחבל, שחוסל, כי "עד שהפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", והקהל החל להשיב לו בצעקות. בהמשך הגיע הציוץ, שזכה לשיתופים רבים ולתגובות נזעמות כנגד השר, עד שלאחר מספר שעות הוא מחק את הציוץ והעלה מחדש ללא המשפט הבעייתי. הבוקר, כאמור, השר פיטר את הדובר.