עד המדינה ומנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, החל בשבוע שעבר את עדותו בתיק 4000 (בזק־וואלה!), שבו נאשם רה"מ לשעבר, בנימין נתניהו, בעבירת שוחד. 

עו"ד טליה ששון, לשעבר בכירה בפרקליטות המדינה ומחברת דוח המאחזים הבלתי מורשים, תקפה היום (שבת) במהלך אירוע שבתרבות בכפר יונה את מערכת המשפט: "אם היה מוגש כתב אישום נגד נתניהו בפרשת בר און-חברון (ששון הייתה הפרקליטה המלווה בתיק, שהייתה בדעת מיעוט להגשת כתב אישום), ההיסטוריה של מדינת ישראל הייתה שונה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לדבריה, "המסר שנתניהו הפוליטיקאי הפנים מאז אותו אירוע ושאותו הוא דברר בפרשות הנוכחיות שלו שלא היה כלום ולא יהיה כלום - לא היה בא לעולם. הוא הבין והאמין עד שהוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה, ואולי עד היום, שנגד ראש ממשלה מכהן, המערכת מפחדת להתמודד". 

בנוסף, מחתה ששון על השימוש במילה "פקידים" לפרקליטים בפרקליטות המדינה וליועמ"ש ואמרה: "כשאתה קורא למישהו פקיד, הכוונה היא של אחד שאין לו שיקול דעת. הוא מרים נייר מפה, שם אותו פה ומעביר לשם. הפרקליטים מחובתם שיהיה להם שיקול דעת. הם לא פקידים. הם כפופים לחוק, הם כפופים לכללי ראיות ומחויבים להפעיל שיקול דעת שהוא מעין שיפוטי".

"זה התפקיד שלהם. לכן, לקרוא ליועמ"ש פקיד, זה כדי לבטל את התפקיד שלו. אי אפשר לבוא ולהגיד שבגלל שפלוני נבחר לכנסת והצליח להיות ראש ממשלה, הוא יכול לבטל את הרשויות האחרות. וזה בדיוק מה שהוא (נתניהו) עושה", הוסיפה.