חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) התראיין היום (שני) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לפיגוע בחדרה ולהגעתו בזירה בה תקף את השר לביטחון פנים, עמר בר לב.

"הגעתי לזירת הפיגוע כדי לייצג את העם שלי ובשביל למחות", אמר חבר הכנסת בן גביר בפתח הריאיון: "אני זועק על שפך דם יהודי, המשפחות של הפצועים באו אליי, ניגשו ואמרו לי 'כל הכבוד, תמשיך. איפה חברי הכנסת האחרים?' אגב, אני לא ידעתי לענות להם באמת. איפה כולם? למה דם יהודי נשפך כמים?".

"הממשלה הזאת הפכה להיות שבויה של התנועה האסלאמית ולא מסוגלת לעשות את המינימום - השר לביטחון הפנים הוא הכי כושל וגם בן אדם הכי לא חכם - התפקיד שלי זה לבוא ולמחות ולומר שהממשלה הזאת חייבת ללכת הביתה", הוסיף.

לאחר מכן נשאל בן גביר כי יש ייתכן וההגעה שלו לזירת הפיגוע עלולה להיתפס בעיני חלק מהציבור כמהלך פופוליסטי, והשיב: "אני חייב להגיד - הציבור בישראל לא קונה את זה. מציגים אותי מגיל 14, יודעים בדיוק מה המניעים שלי, מה הכיוון שלי. אתם יכולים לחלוק עליי ולחשוב שאני טועה, כלל שעוברות השנים, אני חושב שכולם מבינים כמה אני צודק". 

"רבים מסתובבים בינינו שהם מסוכנים. אני לא רוצה להכליל כאן את כל הערבים, יש מתוכם כאלה שהם באמת אנשים טובים וטוב שיחיו פה. אבל יש מתוכם לא מעט אנשים בעייתים. אתמול באום אל־פחם היו אלפי אנשים שיצאו לרחובות והביעו תמיכה", טען בן גביר.

אמנם הובהר לחבר הכנסת מהציונות הדתית כי ראש עיריית אום אל-פאחם טען שמדובר בדיווח שקרי, ובן גביר השיב: "אני מדבר על אותם גורמים שתומכים בטרור. אגב, ראשי העיר האלה בדרך כלל זה 'אחד בפה, אחד בלב'. זה כמו ראש עיריית רהט שקורא בעיר שלו כיכרות על שם רוצחים ואחרי זה הוא מגנה את הפיגוע. אני לא מאמין להם". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM