חמישה אזרחים נרצחו הערב (שלישי) בפיגוע רצחני בלב העיר בני ברק. בעקבות האירוע, הגיעו אל הזירה מספר חברי כנסת, בהם הח"כים ממפלגת ה"ציונות הדתית", בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. במקביל, נשמעו קריאות "רוצים נקמה" ברחובות, "מוות לערבים" וקריאה לבנט להתפטר.

"היה לנו ערב קשה וכואב", אמר ח"כ סמוטריץ' בפתח דבריו. לאחר מכן הסביר כיצד יש להגיב לאירועי הטרור: "יש שני מישורים לדבר: מישור טקטי ומישור אסטרטגי. יש שורה שלמה שתיצור הרתעה. הרי מחבלים כאלה יודעים שהם הולכים למות. צריך לגרש את המשפחות שלהם ולשלול אזרחות". 

עוד אמר: "ברמה האסטרטגית, לצערי, אנחנו נמצאים עם ממשלה שיש ארגוני טרור שנמצאים בתוכה וגורמי שמאל שמכנים את הנרצחים 'קורבנות השלום'. הכל מתחיל בתודעה. אנחנו חייבים להבין שאנחנו נלחמים באויב. זה לא פוליטי- זו האמת. אנחנו עם חזק, צבא חזק ומשטרה חזקה. הקב"ה איתנו. אנחנו צרכים להיזכר על מה אנחנו נאבקים כאן - על הזכות שלנו לחיות במדינה ריבונית. יש פה עם שמבקש לחזור הביתה ויש עם צמא דם שמבקש למחוק את הזכות הזו". 

ח"כ בן גביר בזירת הפיגוע, וידאו: אלון חכמון

ח"כ בן גביר תקף את הממשלה. "אין להם אומץ", קבע. "השיא של בנט זה התנועה האיסלאמית", הוסיף.  עוד אמר: "הם מנסים להתקפל עוד קצת. הם לא מבינים שהתקפלות מביאה טרור. צריך להרוג את המחבלים. להיכנס לאום אל פאחם ולעצור את האימאמים המסיתים. אבל מנסור עבאס לא מרשה. ככה נראית מדינת ישראל 2022". 

השר לביטחון פנים, עמר בר לב הגיע גם הוא לזירת הפיגוע, כשהוא מלווה בעשרות שוטרים, כשמאות אזרחים צרים אחריו בקריאות "הביתה, תתפטרו" ומניפים שלטים של נקמה.