בוקר עמוס עבר על ינון מגל ובן כספית, בפתח תוכניתם ב-103FM. השניים שבו גם היום (רביעי) אל עמדת המיקרופון ואולפן השידור, והקפידו על מנהגם להתווכח על שלל אירועי דיומא. בפתח השעתיים המשותפות ועמוסות הכותרות, התייחסו השניים לגל הטרור הרצחני שפקד את ישראל.

בפתח השיחה, מתח ינון ביקורת של תפקודו של ראש הממשלה נפתלי בנט, ואמר כי "כל היום, הוא היה מסביר איך להילחם בטרור, נו, יאללה שיילחם בטרור. פתאום הוא שותק, פתאום הוא לא הורס בתים". בן הוסיף: "כל הדברים שהמלצת, חלקם בלתי אפשריים, אבל כן, 'תתנהג כאילו אנחנו במצב חירום אדוני ראש הממשלה. מר ראש הממשלה, אתה מפשל. המצב הוא מצב חירום, להתנהג כמו מצב חירום. תתעורר".

בהמשך אמר מגל לכספית: "אני מזפזפ פה על המאמר שלך הבוקר ולא ראיתי איפה יש ביקורת על הממשלה". כספית לא נשאר חייב: "אתה רציני? כנראה זה לא מאמר מהבוקר. זמן למנהיגות, הכותרת, זו ביקורת. כל המאמר רצוף ביקורת ואתמול גם כתבתי 'אם לא תתעשתו לא תהיו'".

מגל: "זה מזכיר לי שראיתי כותרת שאבו מאזן גינה באופן חריג את הפיגוע, נכנסתי לאייטם ואין שום גינוי. הוא לא מגנה את הפיגוע בכלל".

ינון הקריא את הטקסט מתוך הכתבה: "זו הכותרת - יו"ר הרשות הפלסטינית גינה באופן חריג את הפיגוע בבני ברק ואבו מאזן הדגיש כי הרג אזרחים ישראלים ופלסטינים לא יביא אלא להתדרדרות המצב. זה הגינוי. לצד הגינוי, הוא הזהיר מניצול האירוע כדי להצדיק תקיפה של פלסטינים על ידי מתנחלים. הוא הוסיף כי מעגל האלימות רק מוכיח ששלום קבוע הוא הדרך הנכונה לספק ביטחון. איפה הגינוי?."

כספית, ששמע את אמירות חברו ובחר להתעלם, ביקש לחדד מספר דגשים בנוגע למאמרו: "אני רק מקריא לפני שאני אגיד מה שרציתי את כותרת המשנה של המאמר שלי - 'עד שננצח את הסבב הנוכחי ראוי לשאול מתי בדיוק מתכוונים מקבלי ההחלטות להבין מה קורה, מתי בדיוק ינקטו הצעדים ומתי תתגלה כאן המנהיגות הנדרשת לימים כאלו', אבל לא מתחתי ביקורת. לגבי הערבים, נרצחים גם ערבים. כל אלו שצורחים מוות לערבים ורוקדים שם עם מירי רגב, צריכים לזכור שנרצחים גם ערבים. אתמול נרצח שוטר ערבי וגם הוא גיבור ישראל".

"הממשלה הזו קיבלה ירושת דמים", הכריז כספית, והוסיף: "במשך שנים הוזנח קו התפר ונרקב, בדרום הר חברון בכלל אין קו תפר, השב"חים הוזנח ונרקב, יש פה על בסיס קבוע עשרות אלפי שב"חים. המשטרה בתת כוח אדם גם אם היא הייתה בסד"כ מלא, אבל הסד"כ שלה לא מלא. אני מטיף מיום שישי - תוציאו את הידיים מהכיסים, לא לנצח יהיה אפשר להגיד מה קיבלנו. לגבי הטרור, הייתה פה ממשלה שברחה בכל פעם שהיה עימות מול עזה, השאירו את הנעליים וברחו. בצוק איתן היו 17 הצעות הפסקת אש שישראל אמרה להן כן במהלך הלחימה, מיד. מזל שהיה שם את נפתלי בנט שהכריח לעשות משהו נגד המנהרות, ואני מחכה לנפתלי בנט הזה עכשיו ולא מוצא אותו. אז אל תנסה להטיף לי פה על למה כן ומה טרור. יש עשרת אלפים ומשהו פיגועים בתקופת נתניהו".

מגל השיב אש, וטען: "אתה עסוק רק בתקופת נתניהו, מה שיש לך להגיד זה להקריא כל מיני פיגועים שהיו בתקופת נתניהו אבל אני רק מזכיר לך שבשלוש השנים האחרונות של נתניהו היו פה פחות נרצחים ממה שהיה בשבוע האחרון. על מה אתה מדבר למען השם?". כספית השיב בקצרה: "על מספרי אמת".